דואגים לבית הפרטי שלנו

חברת פלמנט
הוא מקבל אותנו בשמחה בסופו של יום עבודה עמוס, הוא מארח את החברים והקרובים שבאו מרחוק. ומעל לכל – הוא המקום הייחודי שלנו אשר בו אנו מרגישים בטוחים באמת. הבית נותן לנו כל כך הרבה, וזה הזמן להעניק לו בחזרה ולשדרג את איכות החיים שלנו. פריטים כמו רשתות נגד יתושים, תריסים לחלונות או מערכות לבית החכם הם שעושים את כל ההבדל בין בית רגיל ובית שנעים וטוב לגור בו.

הכניסה ליתושים אסורה

היתוש הפך לאחד האויבים הגדולים ביותר של האדם, והוא נמצא ברשימה אחת עם תיקנים, חולדות ושאר מזיקים. ליתר הדיוק, לא היתוש הוא שעוקץ ומפריע למנוחת הליל, אלא נקבת היתוש. הזכרים ניזונים מצוף של פרחים, ואילו הנקבות הן אלה שאוהבות לשתות את דם האדם. היום קיימים פתרונות יעילים למלחמה ביתושים בדמות רשתות נגד יתושים. אז לפני שאתם מנסים תרסיסים כימיים שונים דוחי יתושים, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על הרשתות:
  • השקיפות שעושה את ההבדל – כשבוחרים רשת לחלון, ניתן לשלוט בשקיפות שלה. יש אנשים המעדיפים כי האור הטבעי יחדור אליהם בכל בוקר דרך החלון. משום כך, הם בוחרים רשת נגד יתושים בשקיפות גבוהה. מנגד, יש המעדיפים לנצל את שתי הפונקציות של הרשת – הגנה מפני יתושים ושמירה על הפרטיות – ולכן הם בוחרים רשת בעלת רמת שקיפות נמוכה.
  • רשתות חזקות – פיברגלס הוא החומר המועדף על היצרנים כאשר מדובר בייצור רשתות חזקות נגד יתושים. זהו חומר עמיד וקל לניקוי המשמש בתעשיית הרכבים או המפעלים.
  • ההתקנה הנכונה – ניתן להתקין רשת נגד יתושים מסוגים שונים: אפשר להתקין רשת אשר תאפשר גלילה אוטומטית, לחבר אותה אל מסגרת ההזזה של החלון או לקבע אותה אל החלון.

הדלת שנסגרת מעצמה

לא, לא מדובר בקסם, אלא במחזיר שמן קטן ומתכתי. מחזירי שמן נועדו לסייע בסגירה נוחה יותר של הדלת, והם נפוצים במקומות ציבוריים כמו חדרי סמינרים של אוניברסיטאות או חדרי מורים בבתי ספר. מחזירי השמן לדלתות יעילים במיוחד במקרים שבהם פורצת שריפה. כך, ניתן "לכלוא" את האש בפנים ולמנוע את התפשטותה על פני הבניין.

לקדוח חור בקיר

כאשר אנו מבקשים ליצור בקיר כדי לתלות מתקן כלשהו, אנו משתמשים במקדחים. מקדחים סטנדרטיים מורכבים ממקדחה וממוט המחובר אליה והנקרא מקדח. קיימים סוגים שונים של מקדחים. כדי לקדוח בעץ, למשל, יש צורך להשתמש במקדח שיש לו מוט המורכב מעץ. חומרים עמידים יותר כמו נירוסטה מצריכים שימוש במקדחים חזקים כמו קובלט או HSS. חומר עמיד נוסף הוא הבטון, וכדי לקדוח בו, יש צורך להשתמש במקדחי יהלום.

הידית שעושה את כל ההבדל

הדלתות מאפשרות לנו לצאת מהחדר או להיכנס אליו, אך אם יש פריט המשפיע על השליטה שלנו בדלת הוא ידית לדלת כניסה. משום כך, חשוב לדעת להתאים את הידית לדלת הכניסה. ראשית, יש צורך להתאים את עיצובה של הידית לעיצוב הדלת. לא אחת קורה שבני הבית ממהרים לרכוש ידית יפה שאינה מתאימה כלל לצבע הדלת או למבנה שלה. שנית, הידית של הדלת צריכה להתאים במדויק למנגנון הנעילה המותקן בדלת. שלישית, מומלץ לבחור ידית איכותית שאינה נהרסת מפני פגעי מזג האוויר, עמידה בפני שיניהם של מזיקים שונים ולא מחלידה – ידית אשר תשמש אתכם למשך שנים ארוכות וטובות.

חברת פלמנט היא חברה ותיקה הפועלת עוד משנת 1965. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לבית הפרטי שלכם, כמו גם לבית העסק או למוסד ציבורי: תריסים עמידים ואיכותיים, מוצרי בית חכם, רשתות הגנה לחלונות ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן