קונים בגדים המחמיאים לגוף ולנפש

יהונתן ברוש מעצב שמלות כלה ואוברולים לערב
בעבר, בגדים סיפקו מטרות ברורות ויעילות למדיי, לכסות ולהסתיר את הגוף העירום בהתאם לנורמות החברתיות, להגן מפני החום או הקור ולסייע לתפקד בעבודות הפיזיות השונות. בהדרגה, הבגדים קיבלו תפקידים נוספים וחשובים לא פחות. הם נהיו לייצוגיים וסמליים בעבודות השונות, החל מבגדי מלצר ועד לבגדים מחויטים שהם מנת חלקם של מנהלים. בגדים אפשרו לאנשים יכולת הבעה ייחודית המעבירה ומשקפת טעמים אינדיבידואליים, העדפות תרבותיות ועוד. כתוצאה מכך, כל אישה וגבר יכולים לרכוש בגדים שישקפו את טעמם האישי, יחמיאו לגופם ויציגו חלקים אחדים מאישיותם לעולם החיצוני.

סרבלים, אוברולים ומה שביניהם

אוברול, או בעברית, סרבל הוא חלק אחד של בגד הנועד לכסות את פלג הגוף העליון והתחתון. בעבר, אוברול נחשב לבגד עבודה בלבד ששימש פועלים, עובדי אדמה ובהדרגה גם עובדי צבא. גם החרמונית היא נגזרת של האוברול המחממת בהצלחה בעונות החורף הקרות או בנסיעה על אופנועים המגיעים למהירויות גבוהות המלוות ברוח עזה וחזקה. בהדרגה, האוברול השתלט גם על עולם האופנה ומעצבים רבים החלו ליצור אוברולים בצבעים, צורות, גדלים, אורכים ובדים שונים. אוברול לערב הוא אוברול אלגנטי, קלאסי ומעוצב שנועד לספק פתרון עיצובי אופנתי לאירועים חגיגיים. האוברול הוא בגד נוח ללבישה בשונה מחליפת שני חלקים המכבידה על הגוף, הוא חובק את הגוף ומטשטש בהצלחה את הצדדים הפחות יפים של הגוף כך שכל אישה תרגיש נחשקת ומושכת כשהיא לבושה באוברול האהוב עליה. אוברול לערב מגיע במבחר בדים נעימים ויוקרתיים ובצבעים שונים עם האפשרות לשלב אבזמים, בדי תחרה או מעטפות משי ועוד.

כיום, כלות עתידיות חובבות אוברולים יכולות להינשא באוברול יוקרתי, חגיגי ומרשים שישבור את הסטיגמה שכל כלה חייבת להינשא לבושה בשמלה.

מתלבשים חגיגי ואופנתי לאירועי ערב חשובים

בגדי ערב לנשים, בשונה מהעבר, מציעים מגוון רחב ושיקי של אפשרויות אופנתיות לאירועים השונים. אוברולים חגיגיים, אוברולים עם מעטפת היוצרים מעין שמלת מכנסיים, חליפות ערב יוקרתיות, שמלות ערב יוקרתיות ועוד. את בגדי הערב מתאימים לאירועים השונים, לגזרת הגוף ולהעדפות האופנתיות של כל אישה ואישה. זכרי, לעיתים קרובות אנחנו דבקות באותה מגמה עיצובית ומסרבות בחשש להתנסות בבגדים אופנתיים אחרים, במחשבה שלנו זה לא יתאים ושזה נראה טוב רק על בובות ראווה או בחורות אחרות. אופנה עילית נועדה לכל הנשים באשר הן, כך שהגיע הזמן להעז לבלוט ולהדגיש את יופייך.

אופנה שיקית גם לנשים גדולות מהחיים

הגיע הזמן לנתץ את אידיאל היופי המעודד את תרבות הרזון. כל אישה היא יפה מעצם היותה אישה, ללא קשר למידות גופה. נשים רבות, גם אם ידבקו בדיאטות כאסח, לא יצליחו להגיע למידה 0 בשל גנטיקה שונה. החשיבות היא להרגיש בריאה פיזית ונפשית, ולא ליפול לסטיגמות שעלייך להתלבש בצורה מסוימת משום שהחברה החליטה כך. שמלות מידות גדולות יאפשרו לך להבליט את הצדדים החזקים והמושכים בגופך, לטשטש את הצדדים שאת פחות אוהבת (בדומה לכולנו) ולהרגיש יפהפייה בשמלה מפוארת ומושכת. טיפים נוספים: את לא חייבת לבחור בשמלה שחורה כאשר יש כל כך הרבה צבעים יפהפיים שעשויים לשבת עלייך נפלא. כאשר השמלה מותאמת לגופך באופן אישי, היא תשב עלייך כראוי ותחמיא לך, את יכולה להעז ולבחור בצבעים ססגוניים וצבעוניים.

 

Broshline – להתאים את האופנה לגופך

יהונתן ברוש, המעצב הראשי בסטודיו "ברושליין", תופר כל פריט בקולקציית האופנה העלית וההוט קוטור שלו במקצועיות ובמלאכת יד מחושבת ומדוקדקת. עבודותיו האופנתיות שואבות השראה מאמנויות הציור והפיסול, בהן הוא התמקד בתחילת דרכו. הוא מציע מגוון שמלות ערב, אוברולים אופנתיים ויוקרתיים ופרטי לבוש נוספים אשר נתפרים בדיוק רב בטכניקות התפירה המשוכללות ביותר מהבדים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בשוק. במבחר האופנתי המוצע בסטודיו, תוכלי לאתר את הבגד שיקלע בדיוק לטעמך שיגרום לך להרגיש הכי נשית ומחוברת לעצמך. הבגדים בסטודיו מעוצבים בגזרות מחמיאות תוך התאמה אישית לכל מבנה גוף או העדפה אופנתית, החל מלבוש צנוע ועד למידות גדולות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן