פוליש – שומרים על רצפה מבריקה

יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש
אנחנו מקדישים שעות רבות לניקוי והברקה של הרצפה הביתית שלנו או לנראות הרצפה במוסדות ציבוריים שונים. במהלך היום חשופה הרצפה לתביעות הרגליים הדורכות עליה ללא הפסקה ולהצטברות בלתי פוסקת של אבק המגיע מהרהיטים, מבגדי האנשים ומהחלונות הפתוחים. כדי להתגבר על הבעיה ולהחזיר לרצפה את המראה הבוהק שלה, יש צורך בעזרתה של חברת פוליש מקצועית.

הרצפה נקייה כמו קריסטלים

פוליש קריסטל נחשב לאחד האיכותיים שבין סוגי הפוליש. פוליש מסוג זה מעניק לרצפה מראה בריא יותר, והעיקר – מבריק. כך שאם שכחתם לנקות את הרצפה ואתם מצפים לבואם של האורחים, אתם עדיין תוכלו לקצור מחמאות. מקובל לבצע פוליש קריסטל בקרב מוסדות ציבוריים כדוגמת בתי חולים, בתי אבות או מוסדות לביטוח לאומי. הרצפה הבוהקת תמיד מעניקה למקומות אלה מראה יוקרתי וייצוגי.
כיצד מתבצע פוליש קריסטל
חברה מקצועית מבצעת עבודות פוליש קריסטל עבור משטחים שהברק שלהם דהה עם הזמן. ראשית, הצוות מנקה ביסודיות את הרצפה ומייבש אותה. בשלב הבא מורחים על הרצפה חומר המכיל מגנזיום. לאחר מכן, מגיעה תורה של מכונת הפוליש לעבוד: באמצעות מכונה זו מחדירה את החומר אל תוך החריצים שבין אריחי הרצפה באמצעות דסקיות מסתובבות המותקנות בה. דסקיות אלה סובבות על חומר אלומיניום אשר יוצר תגובה כימית עם החומר ומחדיר אותו היטב אל כל הסדקים. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חוזרים העובדים על פעולת הפוליש ארבע פעמים. לאחר ביצוע פעולת הפוליש, חשוב להימנע מהרטבת הרצפה למשך שלושה ימים.
לשמור על משטח ישר
תהליך של ליטוש אבן מאפשר לתקן את הסדקים והפגמים שנוצרו בשיש או ברצפה, ולהעניק להם את הברק החדש שאבד לאורך זמן. אלה שלבי הליטוש העיקריים:
  • מילוי חריצים – פעולה זו מתבצעת לאחר הריצוף או בעקבות הצורך לבצע תיקונים בריצוף ישן. מילוי החריצים נעשה בחומר מיוחד שנועד לשפר את המראה הכללי שלהם.
  • פעולת הליטוש – ליטוש אבן מתבצע ברמות שונות, בהתאם לסוג המשטח. שלבי הליטוש נעים בין הדרגה הראשונה החלשה ביותר, לבין הדרגה החמישית והחזקה ביותר.
  • ביצוע ייבוש – מדובר בתהליך ארוך שיכול להימשך גם חודש. יש צורך לתת לרצפה או לכל משטח אחר להתייבש לאחר הליטוש ולהקפיד לא לשפוך עליו נוזלים.
  • פוליש – בשלב האחרון ניתן לבחור לבצע פוליש, על פי העדפת הלקוחות, כדוגמת פוליש ווקס או פוליש קריסטל.

אטום יותר מאבן
לעתים יש צורך לאטום את השיש או את רצפת הבית והמשרד כדי להעניק להם חוזק. במקרה זה משתמשים בחומר הנקרא סילר לאבן. קיימים שלושה סוגי סילר עיקריים. האחד הוא סילר שאינו משנה את הגוון שלו. במקרה זה, הרצפה תישאר כפי שהיא, רק בעלת מראה חזק יותר. הסוג השני הוא סילר מכהה. הוא מעניק לרצפה מראה רטוב ומעניק לה ברק ייחודי. ולבסוף, הסוג השלישי הוא סילר המעניק ציפוי לרצפה. מדובר בסילר עמיד המתאים למקומות כמו מגרשי חנייה.
בוחרים את חברת הפוליש הנכונה
מעוניינים להעניק לרצפה שלכם מראה מבריק? פתחתם משרד חדש ואתם רוצים להרשים את אנשי העסקים הבאים מרחוק? זה הזמן לפנות לחברה טובה המספקת שירותי פוליש ולהעניק לרצפה שלכם מראה בלתי נשכח. אך לפני הכול, כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת החברה המתאימה לכם. ראשית, השתדלו לאסוף כמה שיותר המלצות. המקורות יכולים להיות שונים – משפחה וחברים, גולשים באינטרנט או החברים הווירטואליים שלכם בפייסבוק. כמו כן, בחנו את הצעת המחיר של החברה. האם, לדעתכם, מדובר בהצעת מחיר הוגנת? בכל מקרה, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון את המחירים הממוצעים של חברות הפוליש השונות.

יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש הוא חברה ותיקה המבצעת ליטוש ופוליש לכל סוגי האבן, כמו גם שיקום לרצפות פגומות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן