מרהטים את המשרד

גיא ליין ריהוט משרדי
כל בעל העסק דואג לא רק להעסיק את העובדים הטובים ביותר, אלא גם למראה האסתטי של המשרד שבו מתרכזת רוב הפעילות העסקית. המשרד הוא הבית השני של בעל העסק והעובדים, וככזה עליו להיראות במיטבו. משום כך, קיימת חשיבות רבה לבחירת הריהוט המתאים למשרד, עד כי מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי אשר ימליץ על בחירת הריהוט הנכון, ריהוט נוח מצד אחד, ומצד שני עליו להשתלב היטב עם תפאורת המשרד שמסביב – הווילונות, השטיחים ואפילו צורת החלונות.

לקנות ריהוט למשרד

היום ניתן למצוא ריהוט המתאים במיוחד למשרד – כסאות נוחים המיועדים לישיבה ממושכת, עמדות עובדים וכדומה. כולנו נתקלים ברהיט זה או אחר כאשר אנו מגיעים בכל יום לעבודה, או כשאנו מבקרים חבר קרוב שעובד במשרד הייטק. אלה הפריטים הבסיסיים ביותר של ריהוט משרדי שכדאי להזכיר:
השולחן
השולחן הוא חלק בלתי נפרד בכל משרד. עליו מתבצעת הפעילות המשרדית השוטפת. שולחן מנהלים, למשל, צריך להיות גדול דיו כדי שניתן יהיה להניח עליו ניירות וחשבונות שונים, כמו גם להעמיד את המסך של המחשב הנייד, ובמקרה של המחשב הנייד – את המחשב כולו. קיימים שולחנות במגוון צורות וצבעים – ישנם שולחנות העשויים מעץ בהיר, ואחרים מעץ כהה. כדי להתאים את השולחן הנכון למשרד, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כמו מעצב פנים.
הכסא
ישנם סוגים שונים של כסאות שניתן לשלב בתוך המשרד. אלה כמה מבין הדוגמאות הנפוצות יותר:
  • כסאות מנהלים – למרות שמם, כסאות אלה אינם מיועדים רק למנהלים, אלא לכלל העובדים הנמצאים במשרד במשך 8 שעות ביום, ולעתים אף יותר. היום ידוע כי ישיבה ממושכת עלולה לפגוע בבריאות – לגרום לכאבי גב, צוואר וראש – ובסופו של דבר גם לפגוע בתפוקת העובדים. כדי להתגבר על הבעיה הזו, מומלץ לרכוש לכל עובד כסאות מנהלים. מדובר בכסאות בעלי משענת נוחה וניתן לווסת אותם בהתאם לגובה העובד.
  • כסאות אורחים – גם במשרד יש צורך לארח אנשים מדי פעם בפעם. אלה יכולים להיות חברים ומשפחה של עובדים בערב גיבוש, או מרואיינים חדשים אשר באו לבדוק את המשרה שאתם מציעים. מסיבה זו, חשוב לרכוש למשרד גם כסאות אורח נוחים.
  • להרגיש כמו בבר כסא בר נועד לא רק לשימוש הביתי ולשולחן המטבח הגבוה, אלא גם לשימוש משרדי. אם אתם מעוניינים לארגן פינת ישיבה להפסקות העובדים, כדאי לשלב בה גם כסאות בר. כסאות אלה מגיעים במגוון רחב של צבעים ועיצובים – כסאות מרופדים או כסאות בר רשת.
  • כורסאות המתנה – יש לכם חדר ישיבות? אתם נוהגים לקבל מטופלים למשרד שלכם. מסיבה זו, חשוב לרכוש כורסאות ישיבה נוחות שיכולות לספק לכם כמנהלים, לעובדים ולמטופלים אתנחתא קלה, לפני שממשיכים בשגרה היום יומית.

לבחור דלפק קבלה מתאים
עובדים רבות עם לקוחות? מחפשים דלפק קבלה איכותי עבור המזכירה או מנהלת החשבונות? לפני שאתם רוכשים את דלפק הקבלה הראשון שאתם רואים בחנות הרהיטים, מומלץ לבצע בדיקה מקיפה. ראשית, מדדו את השטח במשרד. כך תוכלו לבחור בדיוק רב יותר את גודל דלפק הקבלה שאתם צריכים. שנית, התייעצו עם מעצב פנים לגבי הצבעים של הדלפק והתאמתם לריהוט הכללי של המשרד. אתם אמנם מעוניינים בכך שהדלפק יבלוט לעיני כל, אך הוא אינו צריך "לבלוע" את שאר הפריטים בחדר. ולבסוף, בחרו בחברה מקצועית ואמינה המספקת רהיטים איכותיים. כשאתם רוכשים רהיטים מחברה מוכרת, אתם יכולים להבטיח לעצמכם איכות לטווח ארוך.

חברת גיא ליין ריהוט משרדי בע"מ היא חברה ותיקה הפועלת עוד משנת 1997. הצוות המקצועי והמנוסה מסייע להתאים לכל לקוח את הריהוט המתאים לו – בין אם מדובר בריהוט למשרד, למוסד או לצורכי מסחר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן