התוכנה שמנהלת את העסק

אי.אר.פי גורו - מומחים בפריוריטי
כל עסק זקוק לתכנת ERP טובה כדי להתקדם ולהתפתח. התוכנה המשוכללת מספקת שירותים כדוגמת ניהול קשרי לקוחות או ניהול רכש. באמצעותה יכולים המנהלים והעובדים לנהל את סדר העבודה היומי שלהם, לקבוע פגישות חשובות עם לקוחות ואנשי עסקים, לנהל את החשבונות ואת הרכש, ניהול המלאי וכדומה. אחת מתוכנות ERP הנפוצות והמוכרות יותר בארץ היא תכנת פריוריטי, שכדי להטמיע אותה בארגון נדרשת עזרתו של איש מקצוע.

לעבוד באמצעות מערכת אמינה

תוכנת פריוריטי צוברת תאוצה בקרב הארגונים השונים בארץ. בעלי עסקים רבים מעדיפים לרכוש תוכנה זו כדי ליהנות מהיתרונות שהיא מציעה:
  • התקנה הדרגתית – המיוחד בפריוריטי הוא שניתן להתקין את המודולים שלה באופן הדרגתי. כל ארגון יכול להרכיב את מאפייני התוכנה בהתאם לצרכיו, ובעת הצורך להוסיף תוכנות רלוונטיות. פריוריטי מתאימה גם לקמעונאים ולמפעלי תעשייה.
  • הטכנולוגיה המתקדמת – העדכונים בפריוריטי מתבצעים בכל עת – היא מותאמת לרשת באמצעות פתרון HTML5 מתקדם וניתן להתקין אותה על מחשב מקומי או על גבי שירותי ענן.
  • זמינה מכל מקום – התוכנה תואמת גם לנייד, כך שהיא מאפשרת לעובדים ולמנהלים לעבוד מכל מקום, גם כשהם נמצאים מחוץ למשרד.
  • ידידותית לסביבה תוכנת פריוריטי קלה ונוחה לשימוש, כך שגם אדם שאינו בקיא במחשבים יכול ללמוד להשתמש בה בקלות.
  • קלה להטמעה – ניתן ליישם את התכנה בכל ארגון ולכל מטרה.

הנהלת חשבונות בטוחה
פריוריטי כוללת את התוכנה פריוריטי זום, שנועדה להנהלת חשבונות המיועדת לעשרה משתמשים. התוכנה מאפשרת לעובדים לנהל את כל ההיבטים העסקיים של החברה, הכוללים ניהול מכירות, ניהול קשרי לקוחות, הנפקת חשבוניות וכדומה. בזכות מערכת זו ניתן לנהל כספים, רכש, ניהול הרכבות, ממשק שניתן להעביר לעברית או לאנגלית, בהתאם לצורך, וכדומה.
היתרונות של פריוריטי זום
כל ארגון המחליט להטמיע את מערכת פריוריטי זום, נהנה מיתרונות בלתי מבוטלים. התוכנה מספקת מענה מלא לפעילות השוטפת של הארגון, ומציעה שירותים בתחומים שונים כדוגמת מערכת לניהול קשרי לקוחות, יכולת הדפסת המחאות, הנהלת חשבונות או ניהול תקציבים. המערכת מאפשרת גם לבצע פעולות אוטומטיות, מכיוון שהיא נבנתה במיוחד כדי להתמודד עם קבצים ארוכים ומורכבים. ולבסוף, פריוריטי זום מספקת יכולת הפעלה קלה על כל דפדפן אינטרנט כמו גם הפעלה באמצעות שרת מרוחק.
לדעת להשתמש בפריוריטי
פריוריטי היא אמנתם תוכנה קלה לשימוש, אך כדי להטמיע אותה וללמוד על יכולותיה יש צורך בעזרתה של חברה מקצועית. חברות לא מעטות מציעות את שירותיהן בהטמעת התוכנה בארגון ובהדרכת המנהלים והעובדים. כדי להפיק את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לבחור בחברה מקצועית שיכולה ללוות אתכם לאורך כל תהליך ההטמעה. אז אם החלטתם שאתם זקוקים לפריוריטי כדי לקדם את העסק שלכם, חברה מקצועית יכולה לספק לכם פריוריטי הדרכה.
בוחרים את החברה המתאימה ביותר
התקנה בלתי נכונה ובלי מקצועית של פריוריטי עלולה לגרום לעוגמת נפש ולהוצאות כלכליות מיותרות. כדי להימנע מכך, יש צורך להקדיש זמן ומחשבה לבחירת החברה הנכונה. ראשית, מומלץ לבחור חברה שיש לה ניסיון רב בעבודה עם פריוריטי. כך תוכלו להבטיח כי הטכנאים המתקינים את התוכנה שלכם באמת יודעים מה הם עושים. שנית, כדאי לאסוף המלצות על החברה. תוכלו להיוועץ בחברים שיש להם עסק והם משתמשים בפריוריטי במשך שנים רבות, או לקרוא על חברות המטמיעות את פריוריטי באינטרנט ולשים לב במיוחד לתגובות הגולשים. ולבסוף, בחנו את הצעת המחיר שמציעה לכם החברה. אם מדובר במחיר הוגן ולא זול באופן מחשיד, כדאי לבחון את השירותים.

אי.אר.פי גורו היא חברה מקצועית העוסקת בהטמעת פריוריטי כבר 10 שנים ברציפות. לאחר היכרות מעמיקה עם העסק ודרישותיו, ניגש הצוות להטמעת התוכנה ולהדרכה של העובדים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן