הדברת המזיקים – המדריך המלא

הדברה בבאר שבע - S0S הדברת מזיקים
קרוב לוודאי שתגובות כגון "איכס", "איו", "אמאאאלה", "תעיף אותו מפה" יתקשרו לכם באסוציאציה עם מזיקים כמו תיקנים ויגרמו לכם לתופעות לוואי של גועל ורתיעה. מזיקים, כשמכם כן הם, מזיקים ומטרידים את שלוות חיינו. 'מזיקים' הוא שמם של קבוצה רחבה של בעלי חיים המהווים מטרד לבני האדם ועלולים להעמידו בסכנת מחלות. לפי נתוני המשרד להגנת הסביבה, כמה מהמזיקים הנפוצים ביותר ברחבי בתים ובחצרות פרטיות הם תיקנים, פרעושים, קרציות, עשים, עכברים וחולדות. הבית שלנו הוא מקום המפלט הבטוח שלנו, אליו אנחנו "בורחים" מהעולם בסוף יום מתיש. הופעתם של אורחים לא רצויים גורמת לנו להרגיש לא בנוח, ולעיתים זה נכון לגבי הימצאותם של מזיקים.

מדבירים מקצועיים יסייעו להעלים את הבעיה מפני השטח.

מילון החרקים – ערך טרמיטים

חרקים קיימים משחר ההיסטוריה וונראה כי ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים ארוכות. משפחת החרקים היא משפחה בעלת "עץ שורשים רחב מאוד", כלומר מרובת מינים וחלק חשוב משרשרת המזון שלנו. חרקים מסוימים נחשבים לסמל היופי, כמו פרפרים, ואילו אחרים נחשבים למזיקים. טרמיטים נחשבים לתת-סדרה בקטגוריית התיקנים במשפחת החרקים. הם נראים דומים לתיקנים או לנמלים. ישנן תרבויות בהן ישנו מנהג לאכול אותם משום שהם נחשבים למזינים הודות לאחוזי השומן והחלבון הגבוהים בגופם. בישראל ישנם שבעה מינים, שהתפתחו וגדלו באופן משמעותי במאה ה-21 ונהיו לשכיחים. הם קטנים אך השפעתם על הבית שלכם עלולה להיות הרסנית בקנה מידה נרחב. בכל מושבה של טרמיטים מקננים כמיליון פריטים הודות לקצב הזדווגות גבוה. הם פולשים לבית שלכם באמצעות תעלות בוץ שבנו מתוך הקן התת-קרקעי שלהם. כמובן שהם נפוצים יותר בבתי קרקע, אך הם עלולים להתמיד ולהגיע גם לבנייני דירות.

מדוע הם מסוכנים?

טרמיטים אינם מעבירים מחלות כמו חרקים אחרים, אך עדיין נחשבים למזיקים קטלניים. הגעתם לבית, מעמידה בסכנה את יסודותיו של המבנה ואת רכוש הבית שלכם, לכן יש לטפל בבעיה במהרה עם איתורם, מה שמוביל לשאלה הבאה.

כיצד מאתרים טרמיטים?

טרמיטים הם חרקים קטנים שנמנעים מאור, ולכן קשה להבחין בהם מבעוד מועד, לפני שהתחילו לפעול. לכן, טפלו בהם באופן מידי עם זיהוי הסימנים הראשונים הללו המעידים על פעילותם, הצטברויות חול קטנות ליד דלת הכניסה או ליד הקירות.

הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים דורשת ניסיון רב כדי להבטיח את השלמתו של הטיפול בהצלחה. קודם כל, טיפול בטרמיטים מתחיל בקדיחה באדמת המבנה באמצעות מכשור מקצועי מיוחד. בקדיחה זו מזריקים חומרי הדברה חריפים המשמשים כפיתיון. חיסול הטרמיטים מתבצע באמצעות כך שהטרמיטים הבאים במגע עם הפיתיון, מובילים אותו ישירות אל הקן ומובילים לחיסול מלא. בדומה לקן נמלים, כדי להבטיח את חיסולו או פיזורו של הקן יש לטפל באופן ספציפי במלכה. כאשר המלכה תורעל, הטרמיטים יצאו במסע חיפושים אחר קן חדש.

הדברה בבאר שבע – לבד או בסיוע מקצועי?

אם הבית שלכם נפל קורבן למזיקים ואתם מעוניינים לבצע ריסוס טרמיטים, אתם בטח תוהים אם יש אפשרות לטפל באופן עצמאי או לזמן מדביר באר שבע. ריסוס בתכשירים ביתיים אינו מבטיח את חיסולם אלא מעמיד את הטיפול בסכנה, שכן הטרמיטים ימשיכו לחפור באדמה ויקשו על ההגעה אליהם. לכן, משום שמדובר בטיפול מסובך בעל פוטנציאל נזק שעלול להרחיב את עצמו גם לבניינים הנמצאים בשכנות לבניינכם, הדברה בבאר שבע דורשת טיפול עקבי וביקורת מצד מדבירים מקצועיים שישתמשו במכשור ידידותי לסביבה שלא יעלה על הנזק הקיים. שירותי ההדברה של SOS הדברות יבטיחו לכם בית נקי ממזיקים הודות למיומנות, מקצועיות וניסיון של 15 שנים לאלפי לקוחות שבעי רצון. כל פתרונות ההדברה שיסופקו לכם יהיו יסודיים ומקצועיים תוך הקפדה על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן