לאחר שתמונת ההנקה שלה עוררה ביקורת היא העמידה את המבקרים במקום עם התגובה הזו

לאחר שבתו של נשיא קירגיסטאן, אליה שגייבה בת ה-20, חטפה אש על פרסום תמונה בה היא נראית מיניקה, היא העמידה את המבקרים במקומם עם התגובה הבאה.

“הגוף הזה שניתן לי אינו וולגרי”, הגיבה שגייבה, אמנית במקצועה, בראיון ל-BBC, “הוא פונקציונלי. תפקידו למלא את הצרכים הפיזיולוגים של התינוק שלי ואינו אובייקט מיני”.

שגייבה היא הבת הצעירה של אלמאזבק שרשנוביץ’ אטמבייב, נשיא קירגיסטאן מאז 2011. שגייבה ספגה ביקורת בחודש אפריל בעקבות פרסום תמונה בה היא נראית מיניקה את בנה, תאיר.

התמונה נשאה כיתוב: “אני מיניקה את ילדי בכל מקום וזמן כאשר הוא זקוק למזון”.

שגייבה הסירה לבסוף את התמונה לאחר שמבקרים טענו כי היא “לא מוסרית” ו”מבישה”. שגייבה סיפרה ל-BBC שגם הוריה הסתייגו מהתמונה.

לפני שמחקה את התמונה שגייבה הגנה עליה בפוסט: “שדי אישה אינם וולגריים או לא מהוגנים”, היא כתבה על פי קוסמופוליטן רוסיה, “אנשים שכחו את התפקיד של איברים אלה”.

(Начало текста в предыдущих публикациях) По дороге в Кегети у меня очень заболела поясница, неудобно держала Таира. Костя остановил машину, и все мы вышли у обочины. Я передала Таира младшему брату Асель, а сама села на корточки, как бы обняв колени и оперевшись ладонями о землю. Солнце было мягкое, вечернее. Мелкие придорожные камни были слегка нагреты. Ощущала их приятное тепло и думала, как странно, что планету Земля поделили на части, придумали этим частям названия и теперь считают своим домом лишь какую-то область, а всё остальное чужой, а иногда и вражеской зоной. (The beginning of the text is in the previous posts) On the way to Kegeti my lower back started aching because I held Tair in an uncomfortable position. Kostya stopped the car and we walked towards a sidewalk. I passed Tair to Aselle’s younger brother. I squatted down almost hugging my knees and placing my palms on the ground. The evening sun was mild. Sidewalk pebbles were lukewarm. I felt their pleasant warmth and thought to myself how strange it was to divide the Earth into parts, name the parts and believe that only a part of the Earth is your home, while the rest of it is seen alien or even hostile land.

A post shared by Шагиева Алия (@chestnayaaa) on

קירגיסטאן היא מדינה מוסלמית ברובה במרכז אסיה. בשנת 2008 השיק ארגון יוניצף קמפיין למען הנקה במדינה לאחר שהתברר כי פחות ממחצית התינוקות מתחת לגיל שלושה חודשים ופחות מ-35 אחוז מהפעוטות מתחת לגיל חמישה חודשים יונקים חלב. בין הגורמים שהובילו למגמה ולפופולריות של תחליפי חלב היה “העדר תמיכה ברעיון שאמהות חדשות צריכות להיניק”.

שנה מאוחר יותר הודיעה יוניצף כי קירגיסטאן אישרה חוקים חדשים המעודדים הנקה במדינה. על פי ה-BBC, הנקה בציבור מקובלת בקירגיסטאן אם כי נשים נוטות לכסות עצמן בתהליך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן