פוסט ויראלי של צעירה על מטרידן באוטובוס הוביל לחשיפת זהותו של האיש

פוסט פייסבוק אמיץ של משתמשת צעירה בשם דנה (שביקשה לא לחשוף את שמה המלא) נגד אדם שתקף אותה מינית הוביל לזיהוי התוקף ולהגשת כתב אישום נגדו.

דנה פירסמה לפני שבועיים פוסט בפייסבוק בו חשפה תקיפה מינית שעברה באוטובוס:

“אני חייבת לספר מה קרה לי עכשיו.. קודם כל בשביל שזה לא יקרה לעוד בנות, ודבר שני בשביל להוציא את זה החוצה. עליתי על קו 172(בתוך תל אביב) והייתי בתכתובת אסמס אינטנסיבית וסוערת שקשורה בעבודה שלי ולקחה את מירב תשומת הלב שלי (מהאוטובוס עצמו ומהאנשים סביב). היה צפוף מאוד, ועמדתי כמו שהרבה פעמים קורה בעיר. ברגע שסיימתי לכתוב את ההודעה פתאום ראיתי שיש יד של גבר מתחת לשמלה שלי ומעל התחתונים שלי על איבר המין שלי. הגבר הזה שבתמונה לא התבלבל ולא נגע בי במקרה, ולא בטעות אלא עשה מעשה פיזי בתנועות של אוננות על איבר המין שלי ללא ידיעתי, ובוודאי ללא רשותי, הוא תקף אותי מינית!

“ברגע שהבחנתי במתרחש התחלתי לצעוק באוטובוס, ולצרוח עליו ולהסביר לכולם מה קרה… צילמתי אותו והנה הוא לפניכן כדי לנסות ולמנוע מקרים דומים. חשוב לציין שאני בחורה בשנות השלושים בחיי אבל נראית מאוד מאוד צעירה לגילי ואין לי ספק שהוא חשב שאני נערה – עוד עובדה שמכעיסה ומקוממת אותי מאוד. באוטובוס האנשים החלו לצעוק עליו שהוא צריך להתבייש בעצמו, ואני התחלתי לבכות… ברגע שהאוטובוס עצר הוא ברח החוצה. תקראו את המילים האלה, תזכרו את הפנים שלו, ואל תתביישו להגיב אם תפגשו בו. אני אצל חברה ומרגישה בסדר, מכאן אני הולכת למשטרה לתת עדות”.


הפוסט שותף יותר מ-8,200 פעמים והוביל ליותר מ-1,200 תגובות, מה שהוביל לזיהוי התוקף ולמעצרו.

ב-ynet מדווחים כי האיש, צבי ויזל, תושב חולון בן 65, היה אמור להתייצב אתמול (יום א’) לריצוי עונש מאסר בגין ביצוע מעשה מגונה בנוסעת במהלך נסיעה באוטובוס בדצמבר 2015. אלא שהפוסט של דנה הוביל לדחיית ריצוי מאסרו עד שתושלם החקירה החדשה ויוגש נגדו כתב אישום.

הפוסט הופץ גם ל-11 נערות שזיהו בתמונה את האיש שתקף אותן מינית. מאז שתמונתו של ויזל פורסמה בפייסבוק גבו חוקרי תחנת לב תל אביב תלונות משבע נשים, ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

בחודש שעבר נגזר על ויזל מאסר של ארבעה חודשים וחצי בגין התקיפה המינית בסוף 2015. בכתב האישום שהוגש נגדו בתיק זה נטען כי במהלך נסיעה באוטובוס מראשון לציון לתל אביב, ויזל התיישב ליד צעירה בת 21 ונצמד אליה.

בעקבות ההתפתחות דנה עדכנה היום:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן