העדכון האחרון של ווטסאפ חושף את המשתמשים לסכנה שחשוב להכיר

העדכון האחרון של ווטסאפ חושף את המשתמשים לסכנה

ווטסאפ הפיצה עדכון לאפליקציה (2.17.40) שמשתמשים רבים יגלו בו עניין אך במקביל עלול לחשוף אותם לסיכון אבטחה משמעותי.

אם אתם משתמשי אייפון, תוכלו להשתמש מעתה בווטסאפ כדי לשתף כל סוג של קובץ עם אחרים כל עוד גודל הקובץ לא עולה על 100 מגה בייט.

לפני כן הוגבלה אפשרות השיתוף ב-Whatsapp לקובצי PDF בלבד או תמונות.

היתרון באי הגבלה של סוג הקבצים הניתנים לשיתוף הוא גם החיסרון הגדול של העדכון: פושעים עלולים להשתמש בפירצה באמצעות משלוח נוזקות למשתמשים תמימים.

נדרשת לא יותר משנייה של בלבול או חוסר תשומת לב כדי להוריד קוובץ מסוכן שידביק את הסמרטפון שלכם בנגע. על הכף נתונה הפרטיות שלכם ומידע רגיש שאתם שומרים במכשיר כולל תמונות ומסמכים אישיים.

בווטסאפ כל משתמש – לא רק החברים שלכם – יכול  לשלוח לכם הודעה, כך שכל אחד חשוף פוטנציאלית לסכנה.

אם אתם מקבלים הודעה משולח שאתם לא מכירים תוכלו לחסום אותם על מנת שלא ייפנו אליכם יותר בווטסאפ. אם ההודעה מתקבלת מחברים שאינם נוהגים לשתף אותכם בקבצים לא תזיק זהירות וכדאי לברר איתם אם הם אכן שלחו לכם קובץ.

אם תלחצו על קישור נגוע במכשיר אייפון או אנדרואיד, שגירסת הווטסאפ של זכתה לעדכון דומה בשנה שעברה, תוכלו להתגונן באמצעות הפעלת תוכנת אנטי וירוס לנייד כמו AVL, Avast או Bitdefender לאנדרואיד, טרנד מיקרו או Avast לאייפון.

העדכון החדש כולל גם תצוגת קרוסלה חדשה לתמונות ואפשרות לעגן שיחות חשובות בראש המסך הראשי כדי שלא יידחקו מטה. נוסף על כך, כאשר תקבלו סדרה של תמונות תוכלו מעתה ללחוץ עליהן כדי להעביר אותן או למחוק יחד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן