חמישה דברים מוזרים שאנשים עשו כדי לקבל רכב חדש

ליקטנו לכם את הדברים המדהימים, אבל בעיקר המביכים, שאנשים עשו כדי לקבל רכב חינם. הם יגרמו לשיתוף הפוסט שלכם בפייסבוק כדי לזכות בספה פינתית צהובה להראות כמו משחק ילדים

מה הייתם מוכנים לעשות בשביל לקבל רכב חדש מהניילונים? האם הייתם מוכנים להביא ילד לעולם לטובת העניין (פלוס מקרר)? ומה לגבי לנשק מכונית במשך עשרות שעות? האם הייתם מוכנים להתקעקע באזור סופר-רגיש וסופר-כואב? אם עניתם כן לפחות לאחת מהשאלות, אנחנו מצדיעים לנחישות שלכם. תקראו לנו שמרנים אבל אנחנו נדבוק באופציה המוכרת והבטוחה של עסקאות מימון רכב, ונשאיר את הנועזות לנועזים. אז הנה – הרשו לנו להציג לפניכם את חמשת המקרים המוזרים החביבים עלינו.

לנשק קיה ולזכות

ניתן רק לשער שכאשר דיליני ג׳איאסורייה (Dilini Jayasuriya) נכנסה ב-17 באפריל לפני השעה שבע בבוקר לסוכנות רכב באוסטין, היא מרחה שכבה נדיבה של וזלין על שפתיה, אחרת קשה להבין איך שרדה 50 שעות כשהיא מצמידה אותן למכונית.

ג׳איאסורייה השתתפה בתחרות Kiss a Kia שערכה לאחרונה תחנת רדיו באוסטין, ועל פי הדיווח שפורסם ב-fox7austin,התמודדה מול עוד 19 מנשקי-מכוניות וכי בכל שעה זכו המתמודדים שהחזיקו מעמד להפסקה בת עשר דקות. בתום האירוע ששודר בלייב-סטרימינג לטובת מי שהעדיף לבלות בבית, יצאה ג׳איאסורייה עם מפתחות לקיה אופטימה 2017 חדשה.

לא כולל הריח

אם לנשק מכונית במשך 50 שעות נשמע לכם מופרך, הרשו לנו לקחת אתכם לשנת 2002 במלזיה. במרץ אותה השנה ערכה תחנת רדיו מקומית תחרות סיבולת שאנחנו לא ממש בטוחים מה אנחנו חושבים עליה: ארבעה מתמודדים הוזמנו לחיות ככל יכולתם בתוך פורד ריינג׳ר חדשה דנדשה, הורשו לצאת לשירותים כל שלוש שעות, אך נאסר עליהם להתגלח או להתקלח, אך פעם בשבועיים הותר להם לצחצח שיניים ולהחליף בגדים, לא כולל תחתונים.

בהתחשב בעובדה שמדובר בחודשי הקיץ ושבנוסף נאסר עליהם להשליך אשפה מחוץ לרכב, נניח לכל אחד מכם לתאר בעיני רוחו את רמות הטינופת והצחנה. על פי סוכנות הידיעות AP המנצח בן ה-23 גבר על עקרת בית, סטודנט למשפטים ואיש מכירות, שאם תנאי המחיה לא שברו אותם הרי שהאיסור על שימוש בטלפון נייד או כל אמצעי בידור אחר לבד מתחנת הרדיו נותנת החסות עשו את העבודה.

ביקור החסידה

לרוסים יש דרכים שונות להתמודד עם משבר האוכלוסייה ובמחוז אוליאנובסק הפכו את זה ליום חג במסגרתו תוכלו לזכות במכונית חדשה ומקרר. מדי שנה מציינים באוליאנובסק ב-12 בספטמבר את יום ההתעברות (Day of Conception), במסגרתו מתבקשים זוגות נשואים לדלג על יום העבודה ולהקדיש אותו, ובכן, לעשיית תינוק.

בהתחשב בעובדה שהצפיפות במחוז עומדת על 35 נפש לקמ״ר (לעומת 393.57 נפש לקמ״ר בישראל / 8,352 נפש לקמ״ר בת״א), אין ספק שמדובר בדרך מעניינת לעודד את התושבים. בהתחשב בעובדה שכדי לזכות באלו צריכים בני הזוג לא רק להציג תינוק שנולד בדיוק ב-12 ביוני, אלא גם להדגים תכונות של הורות ראויה לשבח, מעניין לדעת כמה משתתפים בתחרות מדי שנה.

פרפרי-קעקוע

אין דרך עדינה לנסח את זה: אנדראס מולר נענה לקריאת התגר של תחנת רדיו באוסטריה, שהזמינה את המאזינים להציע משהו מטורף במיוחד כדי לזכות במיני חדשה ומולר השאיר את כל יתר ההצעות מאחור כשאמר שהוא מוכן לקעקע את שם המותג על איבר מינו. מולר הוזמן לתחנה, שם קועקע בשידור חי כדי שגם המאזינים יוכלו לשמוע את שאגות הכאב. ״ברגע שאני יושב במכונית, זה לא משנה יותר״ אמר מולר והוסיף ״הכאב יעלם והכל יהיה בסדר״. על פי דיווח שפורסם ב-Metro הבריטי, לא ברור אם למר. מולר הייתה חברה באותה התקופה.

אמרת שהכל יסתדר לך בסדר

טיאנה מארש היא ככל הנראה הנאיבית הכי ברת מזל בעולם. מארש הניו-זילנדית נענתה למודעה עם הכותרת ״April Fools Day Special״ שפורסמה ב-1 באפריל לפיה מי שיבוא עם הקופון המצורף לסוכנות רכב של BMW יוכל לבצע טרייד-אין על הרכב שלו. בשעה שחבריה צחקו עליה שנפלה לבדיחה, עשתה מארש את דרכה לסוכנות בניסן אבניר בת 15 שנה ויצאה משם עם רכב חדש לחלוטין ועם לוחית הרישוי ההורסת: No Fool.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן