15 טיפים סודיים לפייסבוק שרק משתמשים מתקדמים מכירים

פייסבוק של 2017 זה לא פייסבוק של 2007: היום זו לא רשת חברתית אלא ניוזפיד שיש בו הכל מכל: סטטוסים פופולריים, סרטונים ויראליים, כותרות חדשות ופרסומות. מה לגבי החברים שלכם? אם תחפשו אותם אולי תמצאו אותם בווטסאפ.

בדרך אל ההצלחה פייסבוק קצת שכחה את המשתמשים שבזכותם היא הגיעה עד הלום. אבל אל דאגה: אפשר להחזיר את הגלגל לאחור וגם להתקדם! ליקטנו כאן ב”חורים ברשת” עבורכם את מיטב הכלים שישדרגו לכם את הניוזפיד ב-2017. אם פספסנו דבר חשוב מוזמנים להוסיף בתגובות.

1. ה-Inbox הסודי שלא ידעתם שיש לכם

פעם קראו לזה תיקיית Other, אך פייסבוק החליפה את התיקייה הזו בתיקיה נסתרת של בקשות מאנשים שאינם חברים שלכם ומעוניינים לשלוח לכם הודעות. סביר להניח שרוב הבקשות האלה הן מספאמרים אך אתם עשויים לגלות בתיקיה הזו גם פניות חשובות.

כדי לעבור על הבקשות האלה היכנסו במחשב להודעות (קליק על הסמל של המסנג’ר) ואז לחצו על סמל הבורג ובחרו ב-Message Requests. Message Requests בנייד בחרו באפשרות People בחלק התחתון של המסך ולאחר מכן ב-Message Requests. Message Requests

2. שיחות ועידה במסנג’ר

שיחות ועידה קוליות במסנג’ר זו תכונה שהרבה אנשים לא מכירים. כדי להשתמש בה פותחים את המסנג’ר ובוחרים בסמל של שיחת הטלפון. לאחר מכן בוחרים בסמל של הקבוצה מימין ל-New Call.  שיחות ועידה במסנג'ר כעת תוכלו לבחור באנשים שתרצו לכלול בשיחת הוועידה ולהתחיל בשיחה.  שיחות ועידה במסנג'ר

3. מחזירים את פייסבוק לחברים עם FriendsFeed

 FriendsFeed FriendsFeed זה תוסף פשוט לדפדפן כרום ו-FireFox שמעלים מהניוזפיד את כל הפרסומות והקידומים האחרים ומשאיר לכם רק עדכונים מהדפים והחברים שבחרתם לעקוב אחריהם.

לאחר שתתקינו ותפעילו את התוסף הניוזפיד שלכם יוקדש לנטו חברים. פייסבוק לא תאהב את זה אז אל תספרו להם שגילינו לכם.

4. מי הציץ לי בחשבון?

אחת ההונאות הפופולריות בגלגולים הישנים של פייסבוק היו אפליקציות שהתיימרו לגלות לכם מי הציץ לכם בפרופיל. בניגוד להן, האפשרות לדעת אם מישהו השתמש בחשבון הפייסבוק שלכם היא אמיתית.

כדי לבדוק את זה עברו לדף Settings, ותחת תיקיית Security תגלו את אפשרות Where You’re Logged In.

מסך זה מציג לכם את כל המקומות והמכשירים מהם התחברו לחשבון שלכם בחודשים האחרונים ואם יש חיבורים פעילים כעת. תוכלו לנתק את כל החיבורים וכן לבצע צעדים לאבטח את החשבון שלכם. מי הציץ לי בחשבון?

 5. לשמור פוסטים מפייסבוק לקריאה מאוחרת

נתקלתם בפוסט מעניין ואין לכם זמן לקרוא? עם תכונת Save שמסתתרת בתפריט ימין של כל פוסט תוכלו לשמור כל פוסט.

הפוסט יחכה לכם בתיקיית Saved:

6. לשמור כל דף ברשת לפייסבוק

תוספי דפדפן לכרום מציע להרחיב את היכולת לשמור דפים מכל הרשת לקריאה מאוחרת בפייסבוק. עם התקנת התוסף יתווסף כפתור שמירה לצד שורת הכתובת בדפדפן ותוכלו להשתמש בו כדי לשמור כל דף שיהיה זמין לכם לקריאה בתיקיית Saved בפייסבוק.

להתקנה בכרום

7. לשתף לפייסבוק מכל דף

תוסף נוסף, Share to Facebook, מאפשר לכם לשתף מכל דף לפייסבוק – לפרופיל האישי שלכם, לדף פייסבוק, לקבוצה או למסנג’ר.

 Share to Facebook

להתקנה בכרום

8. מנו אפוטרופוס לפרופיל הפייסבוק שלכם

אנשים בדרך לא אוהבים לחשוב על המוות שלהם, אבל בשביל זה יש את פייסבוק שתזכיר להם.

בתוך תפריט General ב-Settings מסתתרת האפשרות למנות Legacy Contact. זה איש קשר שיוכל לטפל בחשבון הפייסבוק שלכם אם חלילה תלכו לעולמכם כאשר פייסבוק תהיה עדיין קיימת ורלוונטית. לחילופין, באיזור זה תוכלו גם לבחור באפשרות שהפרופיל שלכם יימחק כאשר תמותו. כיף איתי במסיבות.

9. לארגן מחדש את הניוזפיד

מרגישים שיש אנשים שאתם מפספסים? יש דרך לארגן מחדש את הניוזפיד. לחצו על שלוש הנקודות מימין ל-Newsfeed ובחרו ב-Edit Preferences.

Edit Preferences

בשלב זה ייפתח המסך הבא.

15 טיפים סודיים לפייסבוק

תוכלו להשתמש בו כדי להגדיר את הדפים והאנשים שלא תרצו לפספס את העדכונים שלהם ואלה יופיעו בראש הניוזפיד:

עוד במסך זה אפשרות להפסיק לעקוב אחר אנשים, דפים או קבוצות שאתם לא מעוניינים בעדכונים שלהם. כאשר מדובר באנשים הפעולה לא תגרום להפסקת החברות ביניכם והם לא ידעו שהפסקתם לעקוב אחריהם.

10. שידורים חיים של אנשים מרחבי העולם

פייסבוק לייב, שידורי הווידאו החיים של פייסבוק, זו אחד מאמצעי השידור המלהיבים והמעצבנים בפלטפורמה, תלוי על איזה שידור אתם נופלים.

אחת התכונות השוות היא מפה אינטראקטיבית של שידורים חיים ב-facebook.com/livemap. תוכלו לראות אילו אנשים וגופים משדרים עכשיו על פי מיקומם בעולם. ככל שהעיגול הכחול גדול יותר השידור פופולרי יותר. פשוט מרתק.

https://www.facebook.com/livemap/

11. להפסיק ניגון אוטומטי של סרטונים בניוזפיד

סרטונים שמתחילים לנגן בעצמם בניוזפיד זה מעצבן, נכון? אז אין סיבה להשלים עם זה. אם תיכנסו ל-Settings ותבחרו בלשונית Videos תוכלו לעשות לזה סוף.

12. קבלו עדכון על כל חיבור לא מזוהה לפייסבוק שלכם

אף פעם אי אפשר להיות חשדנים מדי. בלשונית Security ב-Settings של פייסבוק תוכלו להגדיר שתקבלו התראה בפייסבוק או עדכון במייל בכל פעם שיבוצע ניסיון התחברות לא מוכר לפייסבוק שלכם.

13. להתנתק מפייסבוק מרחוק

יצאתם מהעבודה ונזכרתם ששכחתם להתנתק מפייסבוק בעמדה שלכם? אין צורך לחזור.

עברו לדף Settings, ותחת תיקיית Security תגלו את אפשרות Where You’re Logged In. לאחר שתלחצו על See More תוכלו לראות מאילו מכשירים ומקומות אתם מחוברים ולבחור באפשרות Log Out Of All Sessions כדי להתנתק מכל המקומות או להתנתק רק מחיבור מסוים באמצעות בחירה בשלוש הנקודות מימינו.

14. מי לא אישר את בקשות החברות שלכם

למי שמסוגל לעמוד בכך אולי יעניין לדעת מי האנשים שלא קיבלו את בקשת החברות שלו. כדי לדעת לחצו במחשב בלבד ולא במובייל על אפשרות ה-Friends בפרופיל שלכם ולאחר מכן על כפתור Friend Requests.

15 טיפים סודיים לפייסבוק בדף שייפתח בחרו באפשרות View Sent Requests.

15. כיצד לראות את כל התמונות שאתם או חברים שלכם עשיתם להן לייק אי פעם

אין דבר שזועק יותר “אח גדול” מהאפשרות הזו. אם תקלידו Photos liked by me בסרגל החיפוש של פייסבוק תקבלו את כל התמונות שעשיתן להן לייק.

אם תזינו Photos liked by מלווה בשם של חבר פייסבוק תוכלו לראות את כל התמונות שאותו חבר או חברה עשו להן לייק. גורם לחשוב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן