זו ההטרלה המושלמת של וודקה סמירנוף לדונאלד טראמפ

וודקה סמירנוף

לקמפיין שתופס טרמפ על נושאים אקטואליים באמצעות קריצה יש סיכוי לא רע לעורר מודעות ציבורית. זו המהות של שיווק בזמן אמת (Real Time Marketing).

דוגמה מוצלחת מהחודש הוא הקמפיין של וודקה סמירנוף, שמטריל את נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ.

בפרסום חוצות בתחנות אוטובוס מזכיר מותג הוודקה כי הוא מיוצר בארצות הברית מאז 1934.

“מיוצר בארצות הברית אך נשמח להעיד בשבועה על הקשרים שלנו לרוסיה”, נכתב במודעה.


זאת בקריצה ברורה להצהרה האחרונה של טראמפ כי הוא “מאה אחוז מוכן להעיד בשבועה” על השיחות שלו עם ראש ה-FBI לשעבר, ג’יימס קומיי, שפוטר על ידי נשיא ארצות הברית על רקע החקירה הנמשכת אודות הקשרים בין צוות הקמפיין של טראמפ ובכירים רוסים.

סמירנוף (Smirnoff) היא וודקה אמריקנית שמקורה ברוסיה. היא הומצאה בשנת 1860 על ידי פיוטר סמירנוב. באותן שנים היא הפכה לוודקה הרשמית של בית המלוכה הרוסי ושל הצאר. בשנת 1910 מת פיוטר ואת החברה קיבל בנו ולדימיר סמירנוב. לאחר המהפכה הקומוניסטית עזבה החברה את ברית המועצות וסמירנוב ניסה לשווק את המשקה באירופה. בתחילה נדד המפעל לטורקיה ומשם לצרפת. בצרפת השתנה שם המשקה מסמירנוב לסמירנוף כדי להקל על ההגיה הצרפתית.

בשנת 1934 נמכרה החברה לאמריקני בשם רודולף והמפעל עבר לארצות הברית. בשנת 1997, לאחר מיזוג של מספר חברות, נוצרה חברת דיאג’יו (Diageo), והיא הבעלים של סמירנוף היום.

היי יוצרי תוכן!

אנו מחפשים אתכם לפיילוט של פלטפורמת מדיה חדשה. אם אתם בלוגרים/יוצרי רשת פעילים בתחום ממוקד, יש לכם ניסיון, ידע ותשוקה לתחום ממוקד ואתם מרגישים שתוכלו לתרום לנו, אנא פנו אלינו בקישור הזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן