נשים הופיעו בבגדי שפחות בדיון נגד חוק לאיסור הפלות

נשים הופיעו לבושות בבגדי שפחות

נשים הלבושות בגלימות אדומות ארוכות ומגבעות לבנות הן מראה שהופך נפוץ יותר ויותר בבתי משפט ומוסדות ציבוריים בארצות הברית בחודשים האחרונים.

המחאה האחרונה ברוח “סיפורה של שפחה”, סדרת הדרמה על פי ספרה הדיסטופי של מרגרט אטווד, נערכה ביום שלישי בבניין הסנאט במדינת אוהיו.


הנשים מחו על הצעת חוק 145, שמוציאה מחוץ לחוק הליך רפואי נפוץ לביצוע הפלה בשליש השני להריון.


בתמונות שהופצו נראות הנשים המוחות משפילות עיניים בהמתנה להתחלת הדיון הראשון בחוק.

השיטה שהמחוקקים באוהיו מבקשים להפוך פלילית היא D&E, ראשי התיבות של dilation and evacuation, כלומר הרחבה וריקון. טכניקה זו מורכבת משני שלבים עוקבים: הרחבה של צוואר הרחם וריקון של הרחם. השיטה משמשת לא רק לצורך הפלה אלא גם לצורך מניעה של זיהום ובעיות שונות שעשויות להתעורר לאחר הפלה שכן היא שוללת כל אפשרות לכך שהרחם לא יהיה ריק לחלוטין.


השיטה הפכה לפופולרית בארצות הברית בתחילת שנות השמונים של המאה העשרים בעקבות העברת חוק שאישר לבצע הפסקת היריון גם בשבועות מאוחרים יחסית של ההיריון. באופן הדרגתי טכניקת ה- D&E החליפה את הטכניקה הקודמת שבה הפסקת ההיריון בשבועות המאוחרים בוצעה באמצעות הזרקה של תמיסת סליין היפוטונית למי השפיר.

 מומחים הביעו עמדה כי איסור על השיטה יפגע משמעותית דווקא בנשים המוחלשות בחברה כבר היום.

היי יוצרי תוכן!

אנו מחפשים אתכם לפיילוט של פלטפורמת מדיה חדשה. אם אתם בלוגרים/יוצרי רשת פעילים בתחום ממוקד, יש לכם ניסיון, ידע ותשוקה לתחום ממוקד ואתם מרגישים שתוכלו לתרום לנו, אנא פנו אלינו בקישור הזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן