סמסונג חשפה את צג המחשב הכי רחב בשוק – וכך הוא נראה מקרוב

כאשר מביטים בצגי מחשב מודרניים קשה להאמין איך הסתדרנו בעבר עם צגי מחשב של 14 אינץ’ ומטה. מסכי Ultrawide הם קטגוריה חדשה יחסית של צגים, רחבים יותר מהרגילים. אך יש אנשים שמעדיפים את הצג שלהם רחב יותר. הרבה יותר.

ביום שישי האחרון סמסונג חשפה את ה-CHG90, הצג הראשון בקטגוריית “סופר אולטרה ווייד”. והוא אכן רחב באופן שערורייתי ממש.

למסך ה-49 אינץ’ הזה יחס גובה רוחב של 32:9 בהשוואה ל-21:9 במסכי אולטרה ווייד רגילים בעוד היחס בצגים רגילים הוא 16:9. ה-CHG90 הוא חלק מסדרת צגים של סמסונג לגיימרים שייהנו מזמני תגובה מהירים וטכנולוגיית FreeSync 2 של AMD.

תראו כמה הוא רחב: הנה מזווית אחרת

הצג מעוקל, שתורם לראייה ההיקפית של המשתמש, מבלי שעליו לסובב את ראשו מצד לצד, מה שעלול לגרום לסחרחורת לא פשוטה. יש לו זווית צפייה רחבה של 178 מעלות.

לשם המחשה, כך נראה וידאו של משחק Battlefield 4 ביחס של 32:9 הממחיש את מראה שדה הקרב. תוכלו לזהות את האויבים במקומות שצגים רגילים לא מגיעים אליהם.

זה לא רק שדה הראיה של המחשב. הצג הזה פשוט מאיים “לבלוע אותכם” בתוך עולם המשחק. לא מומלץ לגיימרים עם נטייה להתמכר. אפשר אפילו לשחק ולפתוח במקביל חלון שלם נוסף על הצג.ה-CHG90 מאפשר להציג שני מסכי HD מלא (1080p) בבת אחת, מה שהופך אותו למצוין למולטיטסקינג.

  • הנה כמה תכונות של הצג החדש:
    יש לו קצב רענון של 144 הרץ, מה שאומר שכל פיקסל יכול להתרענן 144 פעמים בשנייה ומצויין לגיימינג – אם הכרטיס הגרפי שלכם תומך בקצבי רענון גבוהים.
  • הוא מבוסס על פאנל אולטרה מהיר VA LCD, עם זמן תגובה של מילישנייה אחת בלבד, שגיימרים יעריכו.
  • הוא מתבסס על טכנולוגיית Quantum Dot של סמסונג לבהירות משופרת וצבעים מדויקים יותר ביחס לצגי LCD רגילים.
  • הוא תומך בשיטת HDR10 שמבטיחה צבעים וניגודיות משופרים.

זה הצג הראשון שמבוסס על טכנולוגיית FreeSync, שמסייעת לכרטיס הגרפי במחשב שלכם לתקשר עם הצג לטובת משחק זורם יותר  ללא קיטועים.

סמסונג השיקה שני צגים נוספים בסדרה ביחד עם ה-CHG90, בגודל של 27 אינץ’ ובגודל של 31.5 אינץ’. כל המסכים בסדרה תומכים בתקן ה-HDR לצבעים עשירים יותר ולצבע שחור עמוק יותר.
המחיר של ה-CHG90 הוא 1,500 דולר, והצג זמין להזמנה מוקדמת.דרך אמזון. כדי לציין כי המוצר לא נשלח ישירות לישראל וכדי להזמין אותו יש להיעזר באחת מחברות השילוח כמו מסטופ או UShops.

היי יוצרי תוכן!

אנו מחפשים אתכם לפיילוט של פלטפורמת מדיה חדשה. אם אתם בלוגרים/יוצרי רשת פעילים בתחום ממוקד, יש לכם ניסיון, ידע ותשוקה לתחום ממוקד ואתם מרגישים שתוכלו לתרום לנו, אנא פנו אלינו בקישור הזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן