זה הדבר הנוסף שאמר תום יורק לאחר ששבר שתיקה בנושא החרם על ישראל

תום יורק, סולן “רדיוהד”, הגיב לראשונה לדרישת תנועת ה-BDS להחרים את ישראל ולא לקיים את ההופעה שאמורה להתקיים ב-7 ביולי בפארק הירקון בתל אביב.

“כל הנושא הזה מאד מצער. יש הרבה מאוד אנשים שלא מסכימים עם הערכים של תנועת ה-BDS כולל אותנו”, אמר יורק בראיון למגזין רולינג סטון. “אני לא מסכים עם החרם התרבותי בכלל, יחד עם רשימה הכוללת אנשים כממו נועם חומסקי וג’יי קיי רולינג”.

יורק התייחס לגיטריסט הלהקה, ג’וני גרינווד, שלו בת זוג ישראלית ואמר כי הוא מכיר את ישראל היטב וכי יש לו מעריצים פלסטינים וישראלים. “רק דמיין כמה פוגעני כל הסיפור הזה עבור ג’וני. כאילו מספיק לזרוק לחלל האויר את המילה ‘אפרטהייד’ וזהו”.

“יש משהו מאוד מתסכל באמנים שאתה מעריך, המניחים שאתה לא יכול לקבל החלטות מוסריות עבור עצמך, לאחר כל שנות הפעילות שלנו. הם מתנשאים עלינו ואני מוצא את עצמי נדהם מזה שהם מרגישים שהם יכולים להרשות לעצמם לעשות את זה”.

כלי התקשורת המרכזיים בחרו לצטט בהרחבה את דברי יורק אך השמיטו או הצניעו דבר נוסף שאמר סולן הלהקה: “כל זה יוצר אנרגיה מפלגת. אתם לא מחברים אנשים יחד. אתם לא מעודדים דיאלוג במובן של הבנה אם אתם רוצים שהחברה תתקדם. אם אתם יוצרים פילוג, מה אתם מקבלים? אתם מקבלים את פאקינג תרזה מאי, את נתניהו, את פאקינג טראמפ. זה מפלג”.

תמונת שער: angela n.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן