המשפיענים” הוא מדור חדש בו נסקור קמפיינים של שיווק באמצעות משפיענים בשיתוף LDRS
מחקר שפורסם לאחרונה גילה כי משפיענים יוצרים עד פי 22.2 אינטראקציות בשבוע ביחס למשתמשים רגילים בנושא של המלצות קנייה. על פי המחקר, שערך ד”ר ג’ונה ברגר, מומחה לשיווק ויראלי ופרופסור בבית הספר לעסקים וורטון שבאוניברסיטת פנסילווניה, 82 אחוז מהצרכנים שהשתתפו במחקר אמרו כי הם ייטו בסבירות גבוהה לפעול על פי המלצה של משפיען.
משפיענים חברתיים הפכו עבור מותגים לקול דרכו הם יכולים “לדבר” עם העוקבים של אותם משפיענים, לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, בטוויטר או בסנאפצ’ט. הנחת היסוד שלהם היא כי אנשים ייטו להקשיב לאדם שהם עוקבים אחריו וקשובים אליו.
חברות כמו LDRS מחברות בין מותגים לאותם משפיענים באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת למקסם כל קמפיין. כדי שקמפיין משפיענים יעבוד זה לא מספיק לבחור באנשים שיש להם קהל עוקבים גדול. הם צריכים להיות אנשים שהזיהוי שלהם עם המותג ייראה אותנטי וקהל היעד שלהם יחפוף עם קהל היעד של המותג.
וכך זה עבד בקמפיין שעשתה Leaders ל-Fiat 500 בשיתוף עם Go intercation. נבחרו 20 מובילי דעה עם זיקה לאופנה, סגנון וספורט, שזוכים לבלות 48 שעות עם מכונית מדגם Fiat 500. הם יצרו פוסטים ייחודיים באינסטגרם עם הפרשנות הצבעונית האישית שלהם לרכב האייקוני עם ההאשטאג trends_change_icons_are_forev
המטרה: לחבר בין ההילה של הרכב המעוצב למובילות החברתית של המשפיענים ולהניע את קהל העוקבים שלהם אל עבר המותג.
הנה פוסטים נבחרים מהקמפיין:
A post shared by LIRON EINI (@lironeini) on
? @selfickter #FIAT500 #trends_change_icons_are_forever @fiatisrael
A post shared by Liron Carakukly (@liron_carakukly) on
Sunday be like ❤#fiat500 #trends_change_icons_are_forever @fiatisrael
A post shared by yarden ? bendel (@yardenbendell) on