עיצוב נכון של החדר מעניק שורה ארוכה של יתרונות פונקציונאליים. חשוב להקפיד על עיצוב של כל החדרים, אך להשקיע מאמץ מיוחד במקום שבו אנחנו אמורים לבלות שנת לילה נעימה ומתוקה. הנה כל מה שצריך לדעת על הנושא

עיצוב פנים הוא כבר מזמן לא פריבילגיה של בעלי הון. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מסביבת המגורים הביתית והוא משפיע ישירות על איכות החיים. לצד היתרונות האסתטיים של עיצוב ברמה גבוהה, הוא מעניק גם ערך מוסף ופונקציונאלי. בעזרת העיצוב ניתן לנצל היטב את החלל הפנוי, לחסוך בהוצאות מיותרות ולבחור רהיטים שעולים בקנה אחד עם הטעם האישי. כמו כן, העיצוב מעלה את ערך הנכס ומהווה השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך.

העיצוב חיוני בעיקר במקומות שבהם אנחנו מבלים את רוב שעות הלילה. עיצוב חדרי שינה יכול לתרום לאווירה נעימה ונוחה יותר, ולהפוך את החדר למקום שנעים להיות בו לבד או עם בני זוג. השאלה היחידה שעל הפרק היא כיצד מעצבים חדרים מן הסוג הזה ועל מה כדאי לשים דגש.

חדר-שינה-הרמוני

הכל מתחיל בפתרונות תאורה

תאורה היא מרכיב חשוב בהפיכת החדר למקום מרגיע, נעים ורומנטי. קודם כל, יש להימנע מהטעויות הנפוצות שהן ערבוב סוגים שונים של תאורה, בחירת תאורה לבנה שגורמת למראה סטרילי מדי ובחירת נורות בהספק נמוך שלא מפיצות מספיק אור.

דגש על תאורה בא לידי ביטוי למשל בהצבת מנורת עמידה לצד פינת קריאה, או התקנת מנורות קיר ליד שידת איפור בחדרים גדולים במיוחד. מומלץ להשתמש באור צהוב ולרכוש נורות חסכוניות מהסדרות החדשות. כדאי להשתמש בתאורת תקרה חזקה בחדרי שינה ולכוון אותה ישירות מעל המיטה, אך במקביל גם להתקין עמעם (דימר( שמאפשר שליטה אופטימאלית בעוצמה.

חדר-שינה-מיכאלנג׳לו

איך שומרים על סדר וארגון?

יש לשמור על סדר וארגון על מנת להפוך את החדר למקום שנעים להיות בו. יתרה על כך, עיצוב חדרים בסגנון שמתאים למישהו מסוים יכול לפגוע משמעותית באיכות החיים של אדם אחר. הסדר והארגון הם פונקציה של הרגלי שינה אישיים בלבד. מי שיכול לישון רק בחושך מוחלט לא צריך להתפשר על חלונות גדולים ללא וילונות כהים, בעוד מי שבונה חדרי רחצה פתוחים שפונים לכיוון המיטה חייב לקחת בחשבון את ההשפעה שלהם על איכות החיים היום יומית.

בסופו של דבר, השמירה על הסדר והארגון מתחילים כבר בשלבים הראשונים של בניית או שיפוץ החדרים. לאחר מכן ניתן כמובן לבצע התאמות ושינויים, אך לדאוג מראש לכמה שיותר פתרונות אחסון. אפשר להשתמש בארונות ייעודיים, לקנות מיטות עם ארגזי אחסון ולשמור חלק מהסדינים והמצעים בתוך שידה ייעודית.

normandy_bedroom_fade-1

לסיכום, השילוב בין תאורה, סדר וארגון יוכיח את עצמו. כדאי להקפיד עליו ולמצות עד תום את פוטנציאל השינה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן