facebook_pixel

איך חוזרים לשגרת אימונים אחרי החגים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print
שיתוף ב email

כמעט כל אחד מאתנו מכיר את התחושה של אחרי החגים, תקופה שעבור רוב האנשים מאופיינת באכילה חופשית ולא מבוקרת. אצל רבים חופשת החגים היא תירוץ נהדר לקחת חופש גם מאימוני הכושר ושגרת האימונים שלנו ולהתמסר למנוחה באופן מוחלט. אנו יוצאים מהתקופה הזו נפוחים, כבדים ועם כמה קילוגרמים יותר. ואם זה לא מספיק, אז גם החורף מגיע מיד אחרי ומהווה קושי נוסף בחזרה לגזרה.

החורף הוא אויבו המושבע של הכושר הגופני, וכן גם של המראה החטוב. הקור, הבגדים המסורבלים והתנור הביתי מעוררים את החשק להתכרבל ולא לצאת מהמיטה. הטמפרטורות הנמוכות מושכות אותנו אל הפחמימות ושבועיים של גשם שיש לנו במצטבר בחורף הישראלי מהווים כולם יחד תירוץ נפלא להפסיק לזוז ולהתחיל לתפוח.

בדיוק בגלל זה דווקא בחורף חשוב להגביר את המודעות ואת ההקפדה על שגרת פעילות ומוטב לתכנן אחת מראש, כזאת שתכלול פעילויות אטרקטיביות שכייף לעשות. לגיוון הרפרטואר כדאי להתנסות בפעילויות שונות, ובהרכבים שונים, מה שיכול לעשות את כל ההבדל. דוגמה נהדרת לכך היא ריקוד שהיא פעילות מהנה לרוב האנשים, אבל לבד זה עלול להיות פחות כייף, ובעיקר פחות מתמרץ. עוד פעילות שניתן לעשות בחורף היא אימונים במקומות סגורים כמו אימוני פילאטיס, וכמובן חדר הכושר.

אך למרבה הצער, כושר והתעמלות אינם מספיקים ועל מנת לרדת במשקל ולהיפטר מהקילוגרמים שצברנו בחג יש צורך בשינוי משמעותי יותר באורח החיים שלנו. שינוי הכולל גם שדרוג של הרגלי תזונה. ישנם אינספור סוגי דיאטות המוצעים באינטרנט ובספרים אך יש לוודא שאנו מסתמכים על מקורות מוסמכים שלא ייסבו לנו נזק. כמובן שהדיאטה המומלצת ביותר היא דיאטה בליווי של דיאטן מוסמך או לחילופין בקבוצת דיאטה מסודרת עם ליווי מקצועי. בדרך זו, ניתן לבנות תפריט תזונה המותאם לצרכים ולמטרות הפרטניות שלנו וכן להיות בטוחים שאנחנו בידיים טובות ושאנו שומרים על הגוף שלנו תוך כדי תהליך הירידה במשקל. שכן, הקפדה על תפריט דיאטה אינה פשוטה וללא ליווי מקצועי אנו עשויים להקפיד על דיאטה שאינה מתאימה לנו ולא להשיג תוצאות. לעלות על המשקל ולגלות שהמחוג נותר במקומו עשויה להיות חוויה מתסכלת במיוחד, זאת לאחר תקופה של הקפדה על תזונה וכושר גופני. לכן, עדיף לא לקחת סיכונים ולהגדיל את הסיכויים שגם נשיג תוצאות טובות וכמובן גם נשמור על גופינו שלם ובריא.

לסיכום, חזרה לשגרה עשויה להיות קשה ולא פשוטה בהתחלה. אך יש לזכור שכל ההתחלות קשות ולאחר זמן קצר כבר מתחילים לחוש קלילים יותר, רעננים יותר וכמובן מתחילים לרדת במשקל ולהשיג תוצאות.

מנוי
הודע ל
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן