ארגון EndDemand, שפועל למיגור הזנות, יצר אתר ליווי שמפרסם נשים אמיתיות, אך כאשר הלקוחות ביקשו לרכוש את שירותי הנשים הם התבשרו כי הן כבר נרצחו או נפצעו קשות על ידי סרסורים או לקוחות.
הקמפיין, שנוצר על ידי CAP International, מדגיש את האלימות הנלווית לסחר בנשים וזנות. אותה אלימות היא לרוב היא נסתרת מהעין באתרים כמו “נערות גן עדן”, שמציגים נשים כמוצר צריכה זמין.
האתר חשף את הנשים בכרטיסים אישיים עם פרטים ליצירת קשר בצ’ט או בטלפון. כאשר המשתמשים פנו והתעניינו ברכישת שירותי זנות הם שמעו את האמת הקשה הרחוקה מאוד מהפנטזיות שלהם.
קשה לצפות בתמונות האלה, אך המציאות קשה בהרבה והקמפיין המוצלח הזה פועל לשינוי באמצעות חשיפת הנרטיב האמיתי לעיניהם המופתעות של אותם אנשים שתורמים להמשך קיום תעשיית ניצול הנשים.