5 דרכי לעיצוב חדרי שינה מפנקים במיוחד

מוגש באמצעות עמינח

כל סגנון שבו תבחרו לעצב את חדר השינה ישפיע באופן ישיר על איכות החיים שלכם. אז איך מוצאים את הידיים והרגליים בין הדרכים השונות? הנה 5 רעיונות

חדר שינה הוא המקום הכי חשוב בבית. זה החדר שבו אנחנו מתעוררים בבוקר, מסיימים את היום וצוברים אנרגיות. החדר משפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו והוא חייב להיות מעוצב בקפידה. אבל איך מתגברים על החששות מפני עיצוב לא מוצלח? הנה 5 רעיונות בדרך לחדרי שינה מפנקים במיוחד:

1. עיצוב קלאסי

יש כאלה שמרגישים טוב רק בעיצוב הקלאסי והמוכר. במיוחד בשבילם המציאו את הסגנון האירופאי, שמשדר אווירה מלכותית ומהודרת. הוא מתאים לחדרי שינה גדולים ודורש גם התקנה של נברשות מפוארות.

הצבעים שמתאימים לעיצוב חדר שינה בסגנון קלאסי הם שמנת, אפור ומוקה. המטרה היא לגרום לעיצוב להיראות טבעי ככל האפשר, אך עדיין לשמור על הערך המוסף שלו ביחס לעיצובים אחרים.

2. עיצוב אקלקטי

אם אתם נמצאים בצד השני של הספקטרום ומעדיפים את היצירתיות והדינאמיות, סגנון העיצוב האקלקטי הוא זה שיתאים עבורכם. זהו סגנון שמשלב בתוכו עיצוב רטרו ועיצוב רומנטי, הוא מבוסס על אדריכלות נקייה והוא מחייב שילוב של אלמנטים דקורטיביים ליצירת מראה חם.

המטרה בעיצוב אקלקטי היא לפזר חפצים שונים בתוך החלל כדי ליצור חדר נעים ומלא אישיות. העיצוב האקלקטי לא מתאים לכל אחד, אך הוא בהחלט יוצא דופן ומיוחד.

3. עיצוב אישי

את העיצוב מבצעים רק לאחר הפעלת מערכת שיקולים מורכבת, שאמורה להביא בחשבון גם את הטעם האישי וגם את מסגרת התקציב. הטעם האישי ידוע רק לכם והוא אמור להיות מבוסס גם על סגנון העיצוב בשאר חלקי הבית.

תוכלו לבצע את העיצוב האישי לבד או עם אנשי מקצוע. הקפידו להגדיר בצורה מסודרת את המטרות, את התקציב ואת לוח הזמנים ותוכלו לסיים במהירות את השיפוץ או העיצוב.

4. עיצוב מינימליסטי

זהו סגנון עיצוב חדרי שינה שפופולארי בשנים האחרונות בגלל הדירות הקטנות. זוגות צעירים ומי שלא יכול להרשות לעצמו בית גדול צריך לנצל את היתרונות של העיצוב המינימליסטי, בעיקר בזכות פתרונות האחסון המגוונים.

עיצוב מינימליסטי נשען על שימוש בחומרים טבעיים בלבד, קווים פשוטים וגוונים ניטרליים. אין בו אלמנטים מקושטים והוא כולל אזורי אחסון מוסתרים.

5. עיצוב רטרו

אי אפשר לתת רעיונות לעיצוב חדרי שינה בלי להזכיר את הרטרו. העיצוב שהשתלט על העולם לפני מספר שנים עושה קאמבק, והוא מושתת על נוסטלגיה. יש בו בעיקר רהיטי עץ, תמונות, עציצים ופסלים.

הרטרו מזכיר את המראה שמזוהה עם סרטים הוליוודיים ומשרה נוחות. כך ניתן לשלב בין התאורה הטבעית והמלאכותית, ליצור משחקי אור וצל ולנצל עד תום את החללים הפנויים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן