שכונה הניפה את דגלי הגאווה לאחר שזרים רגמו בביצים את השכנות הלסביות

שכונה התגייסה כדי להפגין סולידריות עם זוג לסביות ממסצ’וסטס השבוע לאחר שבריונים גנבו דגל גאווה מחזית הבית שלהן ורגמו את המרפסת החזיתית בביצים בעוד השתיים שהו מחוץ לעיר. 

לורי וקארי ריידינג תלו את דגל הגאווה בעקבות פיגוע הירי במועדון הלהט”בי באורלונדו ב-12 ביוני, 2016, פיגוע ירי ההמונים הכי נורא בהיסטוריה האמריקנית. התקרית האחרונה בבית שלהן שימשה תזכורת לסיבת התלייה של הדגל מלכתחילה. 

“זו הייתה פעם ראשונה בה נתקלנו בדעות קדומות ב”נתיק”, אמרה קארי ריידינג, “עד אז לא חווינו יחס כזה בכלל. התקרית ניפצה את האשליה”. 

בעקבות התקרית השכנים של הזוג הנשוי, שתיהן דיירות ותיקות בשכונה, התארגנו כדי להפגין את אהבתם ותמיכתם באמצעות תליית דגלי הגאווה גם על הבתים שלהם. 

על פי ה”בוסטון גלוב”, דגלים נתלו מעל 40 בתים בשכונה בתמיכה בשכנות הלסביות. 

הכל קרה ממש מהר. “השכנים ביקשו ‘תני לי דגל, תני לי דגל, תני לי דגל'”, שיחזרה השכנה פני רושוורגר, “אם יש ביכולת שלנו לעצור את השנאה אני חושבת שזה מאוד חשוב שנפעל”. 

הרגע ההוא בבוסטון היה רק אחד ממקרים רבים של סולידריות עם הקהילה הלהט”בית מאז הטבח במועדון הלילה הפולס. הזוג אמר לרשת טלוויזיה מקומית כי הגישו תלונה במשטרה על התקרית, אך הוסיפו כי הן חשות מעודדות ומלאות תקווה בעקבות התמיכה של השכנים ושל החברים. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן