הזמנת טיסות אונליין – איך להזמין את הכרטיס המשתלם ביותר בשבילכם

מוגש באמצעות אל על

הזמנת טיסות דרך האינטרנט היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, בעיקר בגלל ההיצע הגדול והאפשרויות שלא נגמרות. מי שרוצה למצוא את הכרטיס הכי משתלם ולהבטיח התאמה אישית של החופשה צריך לדעת איך להשתמש באתרים השונים וממה להיזהר. קבלו את המדריך המלא.

אחוזי השימוש באינטרנט לטובת הזמנת חופשה צומחים על בסיס יומי. לפי סקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה ובהזמנת משרד התיירות בישראל, מעל 66% מהיוצאים לחופשה בארץ משתמשים באינטרנט ככלי לאיסוף מידע.

אלו נתונים מדהימים שעולים בקנה אחד עם התחושה האישית של כל אחד מאיתנו: הרשת היא ללא ספק המקום הנכון לתכנן בו את החופשה כדי לחסוך בהוצאות.

לצורך השוואה, רק 46% נעזרים בחברים ובני משפחה, 23% מפרסומים בעיתונים ועוד 14% שעדיין מסתייעים בסוכן נסיעות. המשמעות היא שהתייר הישראלי מעדיף להשתמש באינטרנט הרבה לפני שהוא יפנה לקבלת המלצות מאנשים שהוא באמת מכיר.

חוץ מזה, חיפוש המידע אודות חופשה נפוץ בטווח רחב של גילאים. בקבוצות הגיל 18-34 משתמשים בו 80% מהנשאלים, בעוד בקבוצת הגיל 35-54 העידו 71% על פעולה צרכנית דומה. גם בקבוצה הקטנה ביותר שכוללת בני 55 ומעלה יש 43% שמנצלים את הידע הקיים שלהם כדי למצוא ולאתר חופשה משתלמת באינטרנט.

עוד מעניין לראות מהסקר כיצד ישראלים מתנהלים מול נותני השירותים. מסתבר שההזמנה בפועל נעשית אצל 31% מהנשאלים ישירות מול נותן השירות.

במילים אחרות, אחוז ניכר מהגולשים לא מבזבז זמן באתרי השוואות מחירים או באתרי מידע כלליים. ישראלים מעדיפים להזמין את החופשה ישירות דרך מי שאמור לספק להם את השירות וכך הם חוסכים זמן, מאמץ וכסף.

כך תתאימו את החופשה לצרכים הספציפיים שלכם

השאלה היא מה הדרך הנכונה להזמין את הכרטיס הכי משתלם. לכל אחד יש צרכים אחרים ומסגרת תקציב שונה, וגם היצע האפשרויות באינטרנט לא בדיוק מקל על המשימה. כאן הטיפ המרכזי הוא לדעת להתמצא בין האתרים ולא לזנק על ההצעה הראשונה שמקבלים.

יש חברות כמו אל על שמאפשרות הזמנה ונעילה של מחיר כרטיס טיסה מוצע ל-48 שעות, למקרה שבו תרצו לבדוק אופציות אחרות בלי לסכן את ההצעה המקורית.

חוץ מזה, ביקור באתר הרשמי של אל על הוא דוגמא מצוינת לאופן שבו ניתן לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת: אפשר להיכנס אליו כדי לקבל מידע קונקרטי על טיסות ויעדים, לברר על נקודות עניין ולמצוא מידע על מסלולי טיול שאולי יעזרו לכם לתכנן את החופשה.

בחלק מהמקרים, המידע שתקבלו באתרים הרשמיים של החברות הגדולות עשוי לשנות לחלוטין את התכנית המקורית. תמיד כדאי לקרוא על היעד ולנסות להבין האם מעניין לטוס למקום מסוים. אם תתכננו את החופשה רק לפי השורה התחתונה והמחיר, יכול להיות שההנאה שלכם תיפגע כי היעד בכלל לא מתאים לכם.

כללי עשה ואל תעשה להזמנת חופשה באינטרנט

ברחבי האינטרנט יש הרבה אתרים שישמחו לפתות אתכם עם הצעות קורצות, אך בפועל לנסות לדלות מידע או סתם לדחוף פרסומות.

אל תזמינו חופשה מהאתרים האלה והשתמשו בטווח המחירים הממוצע על טיסות, חופשות, כרטיסי כניסה לאטרקציות ובתי מלון כדי לקבל אינדיקציה לרמת האמינות. אם מצאתם אתר שבו המחירים נמוכים משמעותית מהמחירים באתרים רשמיים, צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה.

קחו את הזמן לפני הזמנת חופשה באינטרנט. בדקו את כל האפשרויות, שלבו את המידע המקוון עם המלצות אמיתיות וקראו היטב את החוזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן