איך להכין את הבית לקראת החופש הגדול עם ילדים

מוכנים לחופש הגדול? הכל על הכנת הבית לקראת ילדים בחופשה

החופש הגדול מציב אתגר גדול בפני הורים לילדים. מלבד הסכנות הבטיחותיות והחום הקיצוני, יש משמעות גם לסל ההוצאות והשמירה על מסגרת התקציב. הנה כמה הצעות שיעזרו לכם.

תלמידי בתי הספר בישראל יוצאים לחופש הגדול עם תחילת הקיץ וההורים הם אלה שצריכים לעשות את העבודה הקשה. בתקופת הקיץ הילדים נמצאים כל הזמן בבית, הם מלאי אנרגיות ומרץ ויש להם גם דרישות. מעבר לפעילויות שההורים מנסים למצוא ומלבד ההוצאות הגדולות שקורעות את הכיס, כדאי שנהיה מוכנים לחופש הגדול גם בגזרת הבית והסביבה הקרובה.

הזמנת טכנאי והוראות בטיחות – כל מה שצריך לדעת על החופש

ראשית, מומלץ להזמין טכנאי מזגנים ולבדוק שהכל תקין לפני שהחופש מתחיל. לא כדאי לחכות לשיא החום ולקבל טלפון מהילדים באמצע יום עבודה עם תלונות על כך שהמזגן לא מספיק מקרר. באותה הזדמנות אפשר להזמין טכנאי מקררים ולטפל בכל הבעיות שהצטברו בבית לאורך השנה. תקופת הקיץ עמוסה לכולם ולכן אנשי המקצוע נוטים להעלות מחירים, אך הזמנה מוקדמת תחסוך הוצאות מן הסוג הזה.

שנית, רצוי להכין את הבית לשהות ממושכת של הילדים לבד או עם חברים. את זה עושים על ידי התאמת פעילויות לגיל של הילדים ולתחומי העניין שלהם. אפשר לרכוש חוברות צביעה וספרים לפעוטות, להוסיף חוברות עבודה לילדים בגילאי בתי ספר יסודיים ולתת לבני נוער לבחור ציוד אחר שינעים את זמנם. אפשר לקנות משחקי לוח חדשים לבית כדי לעודד את הילדים להתנתק מהמסך ולבקש מהם להשתתף במטלות הניקיון.

חובה לבדוק שהבית ערוך ומאובטח לשהות של הילדים וחבריהם. מומלץ לוודא שאין נזילת או רטיבות, שכל מכשירי החשמל עובדים בצורה תקינה ושהוראות הבטיחות ברורות גם לילדים הקטנים. יש להשאיר מספרי חירום בהישג יד ולהראות דוגמא אישית עם שתייה מרובה של מים על חשבון משקאות ממותקים. כדאי לבדוק ליתר ביטחון האם יש ביטוח דירה שמכסה את תכולת הדירה והאם יש גם ביטוח צד ג’, למקרה שיקרה למישהו משהו.

מה הקשר בין עונת מעברי הדירה לבין החופש הגדול שלכם?

אם אתם מתכוונים לנצל את תקופת הקיץ כדי לעבור דירה, זכרו שיש לכך השפעה אדירה על הילדים ועל החופש שלהם. יש להיערך להוצאה של כמה אלפי שקלים לפחות על ההובלה ולהשאיר משאבים להוצאות בלתי צפויות. מומלץ לתאם את ההובלה חודש מראש לפחות, לדאוג לתעסוקה לילדים מחוץ לבית ולפנות אותם מהאזור.

מעבר דירה הוא מטבעו תהליך ארוך שלוקח זמן ומחייב סבלנות. בתקופת הקיץ יכולים להיות קשיים חדשים למעברים כאלה, בעיקר אם אתם עושים זאת בין ערים. נסו לנוח היטב לפני שהחופש מתחיל ואל תתביישו לבקש עזרה מהורים, חברים או בני משפחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן