הביאו את הכלב שלכם לעבודה – זה יעשה לכם ולהם רק טוב

מחקר חדש שפורסם בבריטניה לקראת יום “קחו את הכלב שלכם לעבודה” שצוין בשישי מגלה שעבודה יחד עם כלבים מסייעת בהפחתת רמות של מתח, משפרת את המוראל של הצוות, תורמת ליעילות ואפילו מסתכמת בכלבים שמחים יותר.

הממצאים מגלים כי 40% מהעובדים הבריטים אמרו כי אם הכלב שלהם יהיה איתם במשרד זה יתרום להפחתת הלחץ שלהם ויותר מחצי (53%) אמרו כי הם ייטו יותר להישאר בחברה שמתירה חיות מחמד במשרד. המחקר הקיף כ-1,000 נשאלים והוזמן על ידי tails.com, חברה המשווקת מזון לכלבים בהתאמה אישית.

הווטרינר הראשי בחברה, שון מקרורמק, ציין כי היתר כלבים בעבודה ייטיב גם עם כלבים משום שמהלך כזה מסייע לפתח את הביטחון של הכלבים ואת הכישורים החברתיים שלהם, כמו גם יספק להם גירוי מנטלי שחסר בזמן שהם נותרים לבדם בבית.

“כלבים הם חיות חברתיות והם זקוקים לתשומת לב אנושית”, הוא אמר, “אנחנו יודעים ממקור ראשון מהן התועלות של כלבים במשרד עבורנו, אך למעשה זה גם טוב בשבילם להיות בין אנשים במהלך היום”.

“כלבים מעריצים את הבעלים שלהם ונוטים להיות שמחים בהרבה כאשר הם לידם, גם אם הם לא מקבלים תשומת לב מלאה כפי שהם יכולים לצפות בסוף השבוע”.

מקורמק אמר גם כי הבאת כלבים לעבודה מסייעת בשיפור ביטחונם עם אנשים אחרים. בינינו, עדיף להם לרבוץ מתחת לשולחן שלכם בעבודה מאשר להיות בבית לבד כל היום.  

תמונה ראשית: Tine Steiss דרך פליקר
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן