המשטרה מציעה את הטיפ הזה להורים שלוקחים את הילדים שלהם לאירועים המוניים

הקיץ כבר כאן. גם אם לא הצצתם בלוח השנה מזג האוויר לא מאפשר לכם לשכוח את העובדה הלוהטת הזו. סטטיסטית, בשלושת החודשים הקרובים רבים מאיתנו יבקרו בפסטיבל, הופעות, קרניבלים ואירועים המוניים אחרים בארץ או בחו”ל.

הורים רבים לילדים קטנים ותינוקות שותפים לפחד מפני מה שעלול לקרות להם במקומות הומי אדם אם לרגע אחד הם ירפו מהיד שלכם ויברחו. המחשבה על ילדה קטנה או אפילו תינוק אבודים בקהל, ללא טלפון ולעתים אף חסרי יכולת לדבר את השפה המקומית או לדבר בכלל פשוט מצמררת.

בשבוע שעבר פירסמה המשטרה המקומית בקלוביס, קליפורניה, את טיפ היום השימושי הבא בדף הפייסבוק שלה להורים לילדים צעירים.

“לוקחים את הילדים שלכם לאירוע המוני, לפארק שעשועים או לאירוע המוני אחר?”, נכתב הפוסט, “כתבו את מספר הטלפון שלכם על זרועם וכסו את הכיתוב בפלסטר שקוף למקרה שתיפרדו”.

הפוסט גם מייעץ להורים לצלם תמונה של הילד בבוקר האירוע כך שיהיה ברשותכם צילום עם הבגדים המדויקים שלבשו, סגנון השיער ותצלום מעודכן.

רוב הסיכויים שלא יקרה שום דבר, כמובן, אבל להיות מוכנים זה לא מזיק.

על פי המשטרה בקלוביס, הם פירסמו את העצה הזו במקור בחודש ספטמבר וזכו ביותר מ-7,000 שיתופים, אחד הפוסטים הכי פופולריים אי פעם בדף הפייסבוק שלהם. לכן הם החליטו לפרסם את העצה מחדש עם פרוץ הקיץ הנוכחי והפעם הפוסט זכה ביותר מ-11,000 שיתופים. הורים רבים הסתייגו מהטיפ ולא אהבו לקרוא את הדברים. אפשר להבין אותם אך יש הבדל בין היערכות לבין פאניקה, והטיפ הזה לא מרמז בשום פנים ואופן שאירוע המוני הוא מתכון לבהלה. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן