צופה מת בהקרנת סרט האימה “לזמן את הרוע 2”. גופתו נעלמה

“לזמן את הרוע” (The Conjuring) של ג’יימס וואן מ-2013 הוא אחד מסרטי האימה הכי טובים אי פעם. 

הסרט מגולל את עלילות בני הזוג רוג’ר וקרולין וחמש בנותיהם שעברו בשנת 1971 להתגורר בבית מוזנח בהאריסוויל וגילו שהסיוט הגרוע בחייהם רק מתחיל.

הצופים התאהבו ב”לזמן את הרוע” והוא הפך לאחד מסרטי האימה הרווחיים בכל הזמנים. סרט ההמשל, “לזמן את הרוע 2: אנפילד פולטרגייסט”, יצא לאקרנים ב-8 ביוני ואצלנו הוא צפוי לעלות ב-23 בחודש זה.  

על פי Times Of India, גבר בן 65 הלך לעולמו באולם קולנוע בטירוונמאלאי במדינת טאמיל נאדו בהודו ברגעי השיא של סרט האימה לאחר שחש בלבו. 

לאחר שהובהל לבית החולים נאלצו הרופאים להכריז על מותו. עם זאת, כאשר הרופאים אישרו להוביל את הגופה לנתיחה שלאחר המוות התברר שהגופה נעלמה, יחד עם המתמחה שהיה אחראי על הגופה.

החדשות על הגופה הנעלמת הפכו לוויראלית והסעירה את הדימיון. סרטון שהתפשט ומציג לכאורה אישה אחוזת דיבוק במהלך הקרנת הסרט התגלה כקטע וידאו מ-2013.

התעלומה הובילה לטענות מסעירות נוספות במסגרת הפאניקה העל-טבעית. למשל, משתמש פייסבוק זה טען כי גילה צלב על המראה בחדרו בבית המלון לאחר צפייה בסרט. לא נתפלא אם כל זה חלק ממסע קידום מתוחכם לסרט. אם אעלם בעקבות כתיבת הפוסט תהיו בטוחים שזה רק בגלל מפלצת השנ”צי. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן