זה הסרטון הפרובוקטיבי שיוצא נגד הביטחוניזם של שר החינוך נפתלי בנט

מי שעקב מקרוב אחר שר החינוך נפתלי בנט יכול לקבל את הרושם שהאיש מרגיש יותר בנוח להתבטא בנושאים ביטחוניים (למשל, האולטימטום בנושא נוכחות המזכיר הצבאי בישיבות הקבינט שהסתיים בפשרה או גיבוי המ”פ של החייל היורה אלאור אזריה). כאשר מדובר בנושאי חינוך נראה שבנט מעדיף לתפוס כותרות עם הצהרות מפוצצות בנוסח ספין חמש יחידות מתמטיקה חובה במקום לעסוק בעבודת מטה מתישה ויסודית הדרושה לטיפול שורש בבעיות היסוד של מערכת החינוך הישראלית.

מי שהבחינו בכך הם קבוצת הורים ומורים שמעוניינים בשלב זה להישאר אנונימים (ואפשר להבין אותם. זה לא נעים להיות מזוהים עם ביקורת נגד השר הממונה על המערכת בה לומדים הילדים שלכם) ויוצאים נגד התנהלותו של שר החינוך נפתלי בנט. לטענתם, השר מתייחס אל משרד החינוך כאל קרש קפיצה פוליטי אל משרד הביטחון. כל זאת, בזמן שבעיות חמורות במערכת החינוך אינן נפתרות: לא היעדר קייטנות לכיתות ג-ד, היעדר תקצוב שוויוני לתלמידים בעיירות פיתוח לעומת תלמידים במרכז הארץ. השבתות של מערך הטיולים השנתיים ועוד.

“בזמן הזה, שר החינוך מתעסק כמעט אך ורק בביטחון, חשוב להזכיר לו שבינתיים הוא שר חינוך. משרד החינוך אינו מקפצה פוליטית!”, הם מוסרים.

בסרטון הפרובוקטיבי הנלווה לקמפיין נראה בנט נכנס לכיתה חמוש בתת מקלע ומסביר לילדים איך פותרים משוואות בלי שום נעלמים. הסיום קצת טראגי.

וזה קצת הזכיר לנו את המערכון הבא של ארץ נהדרת, גם הוא בנושא הביטחוניזם של בנט במשרד החינוך:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן