פוקס מתנצלים: לא נקדם עוד דרך אלימות כלפי נשים

באיחור של שנה פוקס מתנצלת על קידום הסרט “אקס מן אפוקליפסה” עם תמונות של דמותה של ג’ניפר לורנס, “מיסטיק”, נחנקת על ידי “אפוקליפסה” (אוסקר אייזיק) עם המשפט “רק החזקים ישרדו”.

“בהתלהבותנו להמחיש את הרשעות של הדמות ‘אפוקליפסה’ לא זיהינו מיד את הקונוטציה המטרידה שעולה מהתמונה הזו כמודעת דפוס”, מסרה פוקס בהצהרה ל-Hollywood Reporter ביום שישי.

אך התמונות האלה מופצות כבר קרוב לשנה. הן הופצו לראשונה לעיתונות ביולי 2015 ומתנוססות בשלטי חוצות בארצות הברית בארבעה החודשים האחרונים. ההצתה המאוחרת הזו וכן העובדה שאיש בצוות הקריאייטיבי הגדול של פוקס שנתקל בתמונה לא חשב שיש בה משהו מטריד מציבים את ההתנצלות הזו באור בעייתי.

זאת ועוד, ההתנצלות עצמה נמסרה רק בעקבות באזז שלילי בעניין במדיה. “לאחר שהבנו כמה מטרידות המודעות האלה נקטנו בצעדים מהירים כדי להסיר אותן. אנו מתנצלים על הפעולות שלנו ולעולם לא נעודד אלימות כלפי נשים”, מסרה פוקס.

השחקנית רוז מקגאוון גינתה את המודעות של פוקס בראיון ל-Hollywood Reporter ביום חמישי. “אין שום הקשר למודעה הזו, רק אישה נחנקת. העובדה שזה לא מטריד איש היא פוגענית ומטופשת, למעשה”, היא אמרה.

מקגאוון המשיכה ותקפה את החברה: “מאחר ולא הצלחתם לגייס נשים במאיות לסרטים שלכם בשנתיים הקרובות, מה דעתכם לפחות להחליף את המודעה?”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן