מה מסתתר מתחת למיטה?

מוגש באמצעות עמינח

מזרן הוא פריט מתכלה שנשחק עם השנים ולכן מחייב החלפה. כיום ניתן לחסוך בהוצאות במהלך החלפת מזרנים, בעיקר על ידי ניצול מבצעים של חברות גדולות ומשווקים מורשים
כל מי שחשוב לו לשמור על הבריאות חייב לדעת מה מסתתר מתחת למיטה ולעקוב אחר ביצועי המזרן.

רק כך ניתן לנצל את היתרונות של המזרן האורטופדי ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לגוף ולעמוד השדרה. מזרן איכותי יכול להחזיק מעמד מקסימום 10-15 שנים. מומלץ להחליף את המזרן בתדירות גבוהה יותר אם הוא נשחק, צובר ריחות רעים או לא מעניק את התמיכה האורטופדית הנדרשת.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, מזרן הוא לא פריט שאמור להישאר איתנו לנצח. זהו אחד המוצרים היחידים בבית שבהם נעשה שימוש יום יומי, אינטנסיבי ובטווח רחב של גילאים. המזרן אמור להתאים למבנה הגוף שלנו אך לפעמים הוא כבר לא בנוי לתמיכה מלאה. אפשר לזהות את הצורך בהחלפת מזרן כאשר מתעוררים עם כאבי גב, לא מצליחים להירדם או סובלים מרעשים בקפיצים.

כמו כן, מזרנים פשוטים לילדים ובני נוער לא מתאימים למבוגרים או קשישים, ולהיפך. כל קבוצת גיל דורשת מזרן מתאים ותמיכה במשקל הגוף. אם המזרן הופך להיות קשה או רך מדי, אם הוא גורם כאבי צוואר ואם הוא פשוט לא נוח – אפשר ורצוי להחליף אותו. כעת השאלה היחידה היא כיצד עושים זאת ובעיקר איך ניתן לחסוך בהוצאות.

חיסכון בהוצאות לפני החלפת מזרן

הפתרון המשתלם הוא לנצל את תקופת האחריות שניתנת על ידי החברה ולהחליף מזרנים לפני שהיא מסתיימת. בחלק ממסלולי הרכישה ניתן להחליף את המזרן בדגם חדש יותר ובתוספת תשלום מינימאלית בלבד. מעבר לכך, יש חברות שמציעות החלפה של מזרן בחינם כאשר הוא נקרע או מפסיק לתפקד. אפשר לבדוק את אופי תקופת האחריות לפני שקונים מזרן מסוים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

פתרון נוסף הוא לעקוב אחר מבצעים שמפורסמים על ידי החברות המובילות והמשווקים המורשים. אפשר להשתמש באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות ובפרסומים באמצעי התקשורת. 

לאחרונה הוכרז למשל חודש השינה הטובה בעמינח ובו מגוון רחב של הצעות מחיר אטרקטיביות על כל סוגי המזרנים. לאורך חודש השינה הטובה אפשר לקבל 200 ש”ח במתנה ברכישת מזרן חדש ולעשות טרייד אין על מזרנים שונים בבית. 

חיסכון בהוצאות לא אמור לבוא על חשבון איכות המזרן. יש להציב את הבריאות בראש סדר העדיפויות ולא להתפשר על מזרן שאינו תומך בצוואר, בכתפיים ובעמוד השדרה. המזרן חייב להתאים למשקל הגוף, לגובה ולהעדפות האישיות.

הפתרון המומלץ להחלפת מזרן הוא להגיע לאולמות התצוגה ולראות מקרוב את הדגמים השונים. באותה הזדמנות אפשר גם לשאול על רכישת מזרן מתצוגה, על מבצעים שצפויים להיכנס לתוקף ועל הטבות לחברי מועדון צרכנות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן