סרטון חדש מראה שהגורילה שנורתה החזיקה ידיים עם הילד שנפל לכלוב שלה

סרטון חדש שמופץ עשוי להצביע על כך שהגורילה הרמבה ניסתה להגן על הילד בן הארבע שנפל לתוך המתחם שלה לפני שנורתה למוות. זאת בסתירה לגירסה רשמית קודמת לפיה הגורילה “טלטלה באלימות” את הילד.

עדי ראייה אמרו כי הגורילה פעלה באופן מגונן ולא התקפי, וכי למעשה ניסתה לגונן על הילד מפני צעקות הצופים שהסתכלו מלמעלה. מומחים אישרו כי על פי הסרטון הרמבה אכן התנהג באופן מגונן ולא נראה כי בכוונתו לפגוע בילד.

מנהל גן החיות בסינסינטי תיין מיינרד אישר כי הילד לא היה תחת התקפה אך כינה זאת “מצב מסכן חיים” בו הגורילה הייתה “מתוחה”, “עצבנית” ו”מבולבלת”. 

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה אתמול הגן מיינרד על החלטת צוות התגובה של גן החיות להרוג את הרמבה. “במבט לאחור היינו מקבלים אותה החלטה”, הוא אמר.

מנהל גן החיות טען גם כי אין שום פסול בנוהלי הביטחון של גן החיות וכי הורים צריכים לשמור על ילדיהם. “אתם מכירים בני ארבע? הם יכולים לטפס על פני כל דבר”, הוא אמר. 

הטרגדיה, שתועדה במצלמות של סמרטפונים, הציתה מחאה בין לאומית ומבקרים רבים טענו כי מותו של הרמבה אינו מוצדק.

רבים מהמוחים האשימו את הוריו של הילד שנפל באחריות למותו של הרמבה. “למה גורילה יפה ותמימה צריכה למות בגלל הורים רשלנים? האנושות מסריחה”, כתב אחד מהם.

אחרים קראו לשים סוף לגני החיות, מקום אומלל עבור בעלי החיים, והמוות של גורילה רק בגלל שגור אדם נפל למתחם שלה רק ממחיש זאת.

 

    

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן