שחקני ישראל בקרוספיט עלו למגרש עם גוזיות (וידאו)

הקבוצה הישראלית הפתיעה את המשתתפים בתחרות הקרוספיט הגדולה בעולם, Reebok CrossFit Games, שנערכת בימים אלה בשלב תחרות מיון אזוריות במדריד לקראת אליפות העולם בקרוספיט שתתקיים בארצות הברית.

חברי הקבוצה, בהשתתפות אבי יונה, רם דובר וגיל ליאור ממועדון CrossFit TLV, הורידו במהלך התחרות את חולצותיהם ונשארו לבושים בגוזיות נשים של ריבוק בפני הקהל שהחל להריע ליוזמה.

גם בריבוק ישראל, נותנת החסות לקבוצה, הופתעו מהמלך. לדברי משה סיני, מנכ”ל ריבוק ישראל: “כחלק מהתמיכה במתאמני קרוספיט סיפקנו לקבוצה ציוד וביגוד המותאם לענף, היינו בטוחים שהגוזיות ישמשו את הנשים בנבחרת והופתענו לגלות שהוא יועד כדי לגנוב את ההצגה”.

מיד עם סיום המקצה מיהרו לברר עם המתמודדים אם הסיבה ללבישת גוזיות היא ייצוג הקהילה הגאה, אלו השיבו שמדובר במהלך שבוצע בכדי להכניס קצת רוח צבעונית לתחרות. או במילים אחרות, גימיק יחצ”ני, אבל מגניב. השדרנים בתחרות ציינו שהגוזיות לא יעזרו לשיפור הביצועים בדרך כלשהי, אבל למי אכפת מהביצועים כשהגוזיות מדליקות את הקהל. הנבחרת מורכבת גם מהספורטאיות שרון כהן, תמר בר ומאיה כהנא, הדירוג הסופי של הייצוג הישראלי בתחרות מורכב משקלול ביצועי שני המינים יחדיו.  משחקי הקרוספיט הם תחרות המשלבת בין כישורים של כח מתפרץ, סיבולת, זריזות וחוזק. כך שבהשוואה לענפי ספורט אחרים כל מתאמן נדרש להפגין חוזקה בכל הקטגוריות בו זמנית בכדי לזכות בדרוג טוב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן