5 טיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מקימים אתר אינטרנט

מוגש באמצעות קידום – בניית אתרים ושיווק באינטרנט

התפתחות רשת האינטרנט והמעבר של כלל הציבור בישראל מאמצעי הפרסום המיושנים, כדוגמת אינדקסים למיניהם, מקומונים ועיתונים שכונתיים, מחייבת את בעלי העסקים שרוצים להצליח בשנת 2016 להכיר היטב את העולם המקוון ולבסס להם בו מקום בטוח ומכניס.

אם פעם שוק האינטרנט היה פתוח רק לחברות ענק כמו ‘אוסם’ או ‘תנובה’ בעלות תקציבי השיווק הגדולים, כיום הפך האינטרנט לכרטיס הביקור הנגיש ביותר עבור כלל הציבור הישראלי שנמצא רובו ככולו ברשת המקוונת ומעוניין לברר על אינסטלטור, נגר, קבלן, עו”ד או קייטרינג בעל השירות והמחיר הטובים ביותר.  

כך קרה שבשנים האחרונות חדרו לרשת האינטרנט הישראלית אינספור אתרים ודפי נחיתה של בעלי עסקים קטנים. על פי ההערכות הרווחות בשוק מדובר בטרנד של ממש, שכולל למעלה מ- 200,000 בעלי עסקים קטנים ועצמאיים שכבר הצטרפו לרשת, דיווחו על עלייה ברמת ההכנסות ועל חשיפה הרבה יותר גדולה לקהל לקוחות חדש.

מחפש מקצוען שיבנה לך אתר? השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת!

בין היתר האחראים על פריצת הטרנד הם קהילת עורכי הדין, שחל עליהם איסור לפרסם את עצמם בכלי התקשורת השונים, בשל עניינים הנוגעים לאתיקה מקצועית. כשביקשו לעצמם כרטיס ביקור וחשיפה ברשת האינטרנט, רובם פתחו אתרים ובכך הגדילו את החשיפה ואת רשימת לקוחותיהם. אחריהם הצטרפו אינסטלטורים, מוסכניקים ובעלי מקצועות רבים ומגוונים, כולם בדרך לאתר החדש. הרבה מהם מצאו את עצמם מתבקשים לשלם מחירים מופרזים ומוגזמים שניצלו את חוסר הידע שלהם ואת היכרותם המוגבלת עם העולם המקוון.

כדי שלא יקרה גם לכם אותו דבר, ולא יהיה עליכם “לשעבד את הונכם” על מנת לפתוח אתר אינטרנט ולקדם אותו ברחבי הרשת, אספנו עבורכם 5 טיפים שכדאי לשים לב אליהם כשמקימים אתר אינטרנט:

1. ערכו סקר שוק

קיימות בשוק אינספור חברות לבניית אתרים, הקדישו שעתיים-שלוש מזמנכם ופנו ל-10 חברות שמהן התרשמם על מנת לקבל הצעת מחיר לאתר חלומותיכם. ההשקעה הזו תחסוך לכם הרבה זמן, כסף וכאבי ראש עתידיים.

2. בדקו את הצעת המחיר

לא כל יום בונים אתר. אם אתם מבררים פעם ראשונה על בניית אתר, בקשו הצעת מחיר מפורטת והסכם התקשרות מסודר שעליו תוכלו לעבור. עברו על הצעת המחיר ובדקו שהיא מכסה את כל הצרכים שלכם מהאתר כולל תמיכה טכנית ושירות לקוחות. בדקו אם וכמה יעלה לכם לעשות שינויים בהמשך באתר שלכם.

3. התקשרו עם חברה מסודרת

לעבוד מול בונה אתרים בודד זה אמנם אינטימי יותר, אבל גם בגדר מתכונת לבעיות חוסר זמינות. ישנם בעלי עסקים ועצמאיים שנוטים לחשוב כי בניית אתרים על ידי אדם פרטי תשיג תוצאה טובה יותר, אולם שוכחים או מתעלמים מכך שהשירות והזמינות של אדם כזה מוגבלים. פעם הוא בחופשה בארץ או בחו”ל, פעם בשמחות משפחתיות ולפעמים הילד חולה… אתם צריכים לבטח את עצמכם שיש לכם עם מי לדבר ויש ״אבא ואמא״ לאתר שלכם.

4. אל תחששו ממחירים זולים 

אולי זה ישמע לכם מוזר, אבל מחירים זולים אינם בהכרח סימן לעבודה זולה. הם יכולים להיות סימן למקצוענות ויעילות שיטתית בהקמת האתר שלכם. כדי לוודא שהתמורה שתקבלו היא אכן איכותית ועומדת בציפיות שלכם, בקשו לראות תיק עבודות, כך תוכלו להתרשם מהמקצועיות של בוני האתרים.

5. בדקו את תנאי ההתקשרות

בהמשך לסעיף הקודם, קיימות חברות בניית אתרים רבות שמציעות לכם הקמה של אתר אינטרנט בזול כאשר הן גובות מכם סכומי עתק בשלב מתן השירות ולאחר הקמת האתר. עבור בעלי עסקים שלא יודעים להפעיל אתר, צורך זה בשירות ותמיכה הוא הכרחי וכך הם נאנסים לשלם מאות שקלים מיותרים מדי חודש.

חמור מכך – חברות בניית אתרים רבות מעניקות ללקוחות שלהם אתר שלא ניתן לתפעול באופן עצמאי, בכך מגדילות את תלות הלקוחות בחברה והופכות את לקוחותיהם ל”פרות מזומנים כשרות לחליבה”. ודאו שיש לכם מערכת ניהול תוכן פשוטה וידידותית לתפעול עצמאי של האתר שלכם וכן שירות ותמיכה ללא הגבלה כחלק מהחבילה וללא עלויות עתידיות נוספות.

קבלו הצעה משתלמת לזמן מוגבל להקמה, עיצוב וניהול אתר במחיר מגוחך. נסו אותנו!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן