נראה אתכם: 5 משחקי רשת פשוטים אבל מאתגרים

השילוב המושלם בין תסכול לסיפוק קיים במשחקי הרשת, הם גורמים לכם להיצמד למסך למשך שעות, לשכוח מהעולם ולא לראות כלום בעיניים חוץ מנקודות ושלבים. קבלו את משחקי הרשת שרק נראים קלים, אבל לא תצליחו להיגמל מהם

בכנות, כמה שעות בשבוע אתם יושבים מרותקים, בלי לזוז, כמעט בלי לנשום (אמא שלכם הייתה מוסיפה “כמו זומבים”), בלי להוריד את העיניים מהמסך ו…פשוט משחקים? לא משנה מה הגיל, המצב המשפחתי או העיסוק שלכם, בוודאות יש משחק שהטריף אתכם. על פניו הוא לא דורש חדות מחשבה פנומנלית, כישורים מיוחדים או אינטליגנציה גבוהה מהממוצע. הוא רק דורש שתהיו איתו. כמה שיותר. ואתם מצדכם מתמכרים, בכיף.

בהתחלה זה נראה לכם קלי קלות. ברור שתיק-תק תצלחו את כל השלבים ותהפכו למלכי המשחק. הרי זה ממש משחק שטותי. ואז ישבתם וישבתם, ולא הצלחתם לקום. כי בושה לא לעבור שלב ועוד כל כך מוקדם, אתם לא תודו בתסכול שבכישלון, ואתם תראו לו מה זה, למשחק הזה. הוא לא יביס גיימרים כמוכם.

מה? אין לכם משחק כזה, פשוט/קשה, שאתם מכורים אליו? האמת, נשמע קצת מוזר, אבל עוד לא מאוחר לטפל בזה. ותמיד גם אפשר לגוון, כי כמה אפשר להיתקע עם אותה שטות. אז קבלו כמה דוגמאות למשחקים פוטנציאליים שידביקו לכם את העיניים למסך:

aa

משחק הטלפון החינמי aa, שפותח באוסטרליה, נחשב לאלמנטרי, מבוקש מאוד וגם ממכר. יש שמשווים אותו למשחק הנחש (Snake) מהנוקיה של פעם. הרעיון הוא שיש גלגל מרכזי, שאליו מחוברים כדורים באמצעות קווים, והמערכת מסתובבת כמו גלגל שיניים. המטרה היא לירות את כל הכדורים שבמחסנית אל עבר הגלגל. הכדורים יחוברו גם הם באמצעות קווים. ככל שתירו יותר כדורים, כך מצטמצם השטח הפנוי על הגלגל המרכזי.

איפה הקושי? אסור שכדור שאתם יורים יפגע בכדור קיים. ככל שמתקדמים בשלבים הגלגל משנה את מהירות הסיבוב או את כיוונו, והעניינים הולכים ומסתבכים. התגובות בחנות האפליקציות נעות בין “זה המשחק הכי טוב שראיתי”, “מושלם, רק אי אפשר לעבור את שלב 25”, “אני לא מצליחה לעבור את 264″ ל”ממכר רצח, לא להוריד!”. לשיקולכם כמובן.
אם אתם מעוניינים לנסות את המשחק מהדסקטופ לחצו כאן

Stack

בגן אהבתם לבנות מגדל מקוביות? אז stack אולי יזכיר לכם את הימים האלה, רק עם קצת יותר שלבים. זהו משחק פשוט שדורש לערום בלוקים אחד על השני למגדל יציב וגבוה ככל האפשר. הקוביות נזרקות מכל הכיוונים, ואתם צריכים לגעת בקובייה החדשה כך שהיא תתיישב בדיוק על הקודמת. אם היא לא מוצבת במדויק, תשמעו קול ניסור והיא תצטמצם בשטחה כך שלא תחרוג מהקודמת. כשהקובייה העליונה כבר ממש קטנה ולא נשאר עליה מקום – סיימתם את שלכם. לאחד המגיבים היה ממש חשוב להתריע: “אזהרה: מי שמתחיל לשחק לא יוכל להפסיק”.

Dots

אוהבים פרסים? מצוין. Dots הוא כנראה משחק בשבילכם. במרכז המשחק החינמי, שנהנה מאווירה צבעונית פסיכדלית משהו, יש ריבוע עם 36 נקודות בצבעים שונים. מה עושים? מחברים כל קבוצת נקודות באותו צבע. יצרתם צורה של ריבוע? תקבלו פרס. ישנם 4 מסלולים: מתוזמן – כמה כדורים תאספו ב-60 שניות; מהלכים – כמה נקודות תחברו ב-30 מהלכים; אינסופי – תשחקו כמה שבא לכם (המסלול בתשלום); ומסלול אתגרי – נגד שחקנים אחרים ברשת.

המשחק בכלל פותח כפרויקט לבחינת ממשק משתמש באייפון, ובתוך שבוע כבר זכה למיליון הורדות ועמד בראש מצעד ההורדות החינמיות בשמונה מדינות.

Flow Free

עם מוזיקת רקע שיש מצב שתשגע אתכם (התחרפנתם? אפשר לבטל אותה) מציע Flow Free 90 שלבים שמוגדרים קלים, 90 שלבי ביניים ו-120 שלבים קשים. על המסך יופיעו נקודות בצבעים שונים, כל אחת בתוך ריבוע. המטרה: לחבר בין כל הנקודות באותו צבע. רק מה, שימו לב, שחייבים לכסות את כל הריבועים, גם הריקים. ככל שתסיימו את השלב בפחות מהלכים – תצברו יותר נקודות. השלבים הראשונים רצים יופי, אבל אחרי 20-30 שלבים כבר תתחילו לשבור את הראש ולהקלע לתסכולים. בהצלחה עם זה!

משחק היונים

המשחק הוחבא בעמוד ביטוח הרכב באתר של ביטוח ישיר ובו יוניאל, מצמד היונים שכולנו מכירים בתור הפרזנטוריות של ביטוח ישיר, מנסה לקפוץ מעמוד לעמוד במטרה לצבור מרחק.
למעשה יש כאן שני המשחקים, הראשון הוא למצוא את המשחק שהוחבא במקום גלוי באתר והשני הוא להשיג בו ניקוד גבוה. המשחק נשמע פשוט אך מי שינסה לשחק אותו יגלה עד כמה זה לא נכון.

אז יאללה, אתם עוד כאן? רוצו לשחק משהו. שחס וחלילה לא תשתעממו או תעשו בטעות משהו באמת מועיל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן