לטייל שבוע בניו יורק במסלול שישאיר לכם טעם של עוד

מוגש באמצעות אל על

שבוע רומנטי בניו יורק דורש מסלול מוקפד שכולל יעדים תיירותיים, אטרקציות זוגיות ואולי גם ביקור מחוץ לעיר. אספנו כמה המלצות מיוחדות שיעזרו לכם לנצל כל רגע פנוי בחופשה הקרובה

ארצות הברית היא היעד המועדף לחופשה בקרב ישראלים בטווח רחב של גילאים. בשנת 2012 לדוגמה זינקה התיירות הכללית לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ב-7% ואף רשמה שיא של כל הזמנים, עם 67 מיליון מבקרים.

התיירות מישראל לארצות הברית גדלה באותה שנה ב-0.3% בלבד אך היא מגולמת במספר מרשים של 303,629 מבקרים. למעשה, השנה היחידה שבה חלה ירידה בכמות התיירים הנכנסים לארצות הברית מישראל היא 2001 ובעקבות אירועי 11 בספטמבר.

אם בודקים את הנושא לעומק מגלים שרוב הישראלים מעדיפים טיסות לניו יורק על פני כל יעד אחר בארצות הברית. הסיבה העיקרית לכך היא היצע רחב יותר של טיסות מן הסוג הזה בהשוואה לטיסות למיאמי, לוס אנג’לס, בוסטון או יעדים אחרים. סיבה נוספת קשורה לניו יורק עצמה ולאפשרויות הבילוי שהיא מציעה: בני זוג בחופשה רומנטית למשל יכולים לנצל כל רגע פנוי אפילו אם עומד לרשותם שבוע בלבד. כדי לעשות את זה הם צריכים להכין מסלול מסודר ולהכיר את המקומות השווים.

לוקחים ביס מהתפוח הגדול: הצגות, הופעות ושייט רומנטי

את היום הראשון בניו יורק כדאי להקדיש לביקור במנהטן. אם נוחתים בבוקר וממהרים לשים את המזוודות במלון, אפשר להמשיך לטיימס סקוור כדי להיכנס לאווירה ולקצב המהיר. זה גם מקום שמתאים לארוחת בראנץ’ קלילה ועתירת קלוריות. מומלץ בעיקר לדגום את רשת “שייק שאק” שלא קיימת בישראל ומציעה המבורגרים על מצע של לחמניית בריוש אלוהית.

אחרי האוכל והשתייה, רצוי להיכנס לאחד ממשרדי הכרטיסים בכיכר ולברר על הופעות או הצגות שמתקיימות באותו ערב. מחיר ממוצע להופעה איכותית בברודווי יעלה 50-150 דולר ויש ימים שבהם תוכלו להשיג כרטיס טוב גם במחיר של 10-20 דולר בלבד. עם זאת, ודאו את שעת תחילת המופע ותנו עדיפות להצגה שנערכת בתיאטרון מודרני וחדש.

נצלו את ההליכה בחזרה למלון כדי לעבור בשדרה החמישית ולראות מקרוב את החנויות המפורסמות. התרעננו במקלחת צוננת וצאו חזרה לאיזור ברודווי כדי לראות את ההצגה שהזמנתם. אם יישאר זמן, תוכלו לקנח את היום הראשון בשייט על נהר ההדסון.

את הימים הבאים תקדישו לאתרים שמפוזרים לאורכה ולרוחבה של ניו יורק. כך תוכלו לסמן וי על כל המקומות החשובים ולחזור הביתה עם חוויות חדשות. אטרקציות החובה כוללות את האמפייר סטייט בילדינג, מרכז רוקפלר, פסל החירות, איזור הדאון טאון וצ’יינה טאון. את המעבר בין האטרקציות תוכלו לעשות בקלות עם כרטיס יומי או שבועי לסאבווי.

מה יש מחוץ למנהטן?

חופשה קצרה של שבוע לא צריכה למנוע ממכם לראות גם את המקומות שיש מחוץ למנהטן. אם כבר ביקרתם במפלי הניאגרה, אפשר לשכור רכב כדי לנסוע שעתיים וחצי ולהגיע לאטלנטיק סיטי. זו בירת ההימורים של החוף המזרחי ובה תוכלו לבקר בקזינו, להצטלם על הטיילת המפורסמת וכמובן לעלות על הגלגל הענק.

את היום האחרון תקדישו לשופינג. אם אתם בעניין של רשתות אופנה ומותגים בינלאומיים, תשמחו לדעת שיש אאוטלט גדול בשם “ג’רזי גרדנס” ובו מחירים זולים בלי מע”מ. תוכלו להגיע עם אוטובוס ישיר מתחנת Port Authority בנסיעה הלוך-חזור שעולה 13 דולר ואורכת חצי שעה. משם תחזרו ישר למלון, תארזו היטב את המזוודות וצאו לשדה התעופה כדי להמריא בחזרה הביתה.

אין ספק שחופשה בניו יורק היא החופשה האולטימטיבית, לבד, בזוג, או עם המשפחה. מהירי החלטה יוכלו גם ליהנות ממבצע משתלם במיוחד באתר אל על – 150$ הנחה על כרטיסי הטיסה של הילדים. למידע נוסף ולהזמנת טיסות לניו יורק – לחצו כאן

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן