לבת של ג’וני דפ יש משהו לספר לכם על המיניות שלה

לילי-רוז דפ, הדוגמנית בת ה-16, הגיעה לכותרות בשנה שעברה כאשר יצאה מהארון כמי שנמצאת על הספקטרום הרחב של הלהט”בים בפרויקט Self Evident Truths.

כעת דפ, בתם של השחקן ג’וני דפ והזמרת הצרפתית וונסה פאראדי, אומרת כי לא הובנה כהלכה ולא התכוונה כלל לומר שהיא לסבית.

“מה שניסיתי לומר זה שאין צורך יותר לתייג את המיניות שלך. יותר ויותר צעירים היום אומרים לא לתיוג ואני חושבת שזה קול”, היא אמרה למגזין Nylon החודש.

“אני משערת שהדברים שלי השתבשו משום שכולם תייגו אותי כלסבית”, היא אמרה, “זה לא מה שניסיתי לומר. לא שיש משהו רע בזה כמובן. כל מה שניסיתי לטעון זה שאין צורך לשים תוויות על אנשים”.

דפ אמרה שהמיניות שלה אינה “העסק של אף אחד” וכי היא “תצא עם מי שתרצה”.

בחודש נובמבר, 2015, ג’וני דפ התייחס לפוסט של בתו שעשה באז במדיה החברתית: “היא קיבלה אלפי עוקבים חדשים במדיה החברתית וכולם ממש הופתעו…אבל לא אני. ידעתי הכל מכיוון שהיא מספרת לי הכל. היא לא מפחדת לספר לי שום דבר. אנחנו קרובים מאוד ואני גאה במערכת היחסים שלנו. היא ילדה מבריקה ואחד האנשים החכמים שפגשתי”. 

דפ התייחסה למיניות פלואידית, נטיה שהופכת נפוצה במיוחד בקרב אנשים צעירים. מחקר שנערך באוגוסט, 2015, גילה כי שליש מהאמריקנים המילניאלים מזהים עצמם כ”אחרים” שאינם סטרייטים בהשוואה ל-14 אחוזים בקרב הבייבי בומרס. על רקע הנתונים האלה, ניכרת מגמה שמתרחקת מההגדרה הקשיחה של מיניות מיגדרית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן