מדבקות הופכות שדי אמהות מיניקות ל”פירות”

סוכנות הפרסום “בון אוקלי” יצרה קמפיין פרובוקטיבי בפוסטים ובמדבקות המיועדים לבתי חולים כדי לקדם הנקה לאמהות ראשונות. 

אמהות והתינוקות שלהן בבית החולים בלנקסטר, פנסילבניה, יהיו הראשונות להיחשף למדבקות ולפוסטרים. עיצוב המדבקות דומה מאוד לתוויות איכות שמודבקות על תפוזים או בננות. אך במקום זאת אלה מדבקות שהודבקו על שדיים של נשים אמיתיות כדי להעביר מסרים בעד הנקה כמו “”התזונה הטובה ביותר לתינוקך זו את” ו”100% טבעי”.  

לצורך קמפיין הצילום לוהקו במיוחד נשים מיניקות או נשים בהריון שאינן דוגמניות מקצועיות. ב”בון אוקלי” חיפשו שדיים טבעיים, לא מנותחים ולא “מושלמים”. 

הם מספרים כי בשלב ראשון נאלצו להתמודד עם “קיר מלא במאות תמונות שדיים” שהיה עליהם להסיר אותן בחופזה לפני ביקורים של לקוחות אחרים במשרדים שלהם. לבסוף הם בחרו את המועמדות הכי טבעיות לקמפיין לבחירתם.

אני לא בטוחה עדיין מה הקשר בין תמונות שדיים לעידוד הנקה. כולנו יודעות איך נראים שדיים, כולנו גם יודעות שחלב אם הוא הכי טוב לתינוקות שלנו. האם התצלומים של ציצים חשופים אמורים לשכנע אותנו להיניק?

האם הקמפיין אמור לגרום לגברים שמציצים בציצים לנסות לשכנע את הנשים ההריוניות שלהם להיניק? לפנינו עוד מקרה מובהק בו לא ברור מה הקשר בין הבריף לבין הקריאייטיב שנבחר. אבל היי, ציצים!

דרך Adland 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן