דוגמנית מגיבה לתמונות זין לא רצויות באמצעות פניה לבנות זוגן של השולחים

הדוגמנית אמילי סירס, שיש לה קהל עוקבים גדול באינסטגרם, רגילה לקבל תמונות לא רצויות של אברי מין מגברים. למרבה המזל, היא גילתה דרך מספקת להגיב להם – על ידי משלוח צילום מסך לנשים, החברות, האחיות והאמהות של השולחים.

כשיש לה מצב רוח נדיב, סירס מגיבה לשולחים עם צילומי מסך מפייסבוק וטוויטר המוכיחים שהיא יכולה בקלות ליצור קשר עם הקרובים שלהם אם רק תרצה בכך.

“אנו שולחות את התמונות כתזכורת לאותם גברים לגלות כבוד לנשים”, אמרה סירס ל”באזפיד”, “נראה לי שזה מאפשר להם להבין שהם צריכים לקחת אחריות על הדברים שהם שולחים ברשת. להסתתר מאחורי מסך גורם לאנשים תחושה מזויפת של אנונימיות”. 

במקרים אחרים סירס וחברתה לורה שולחות את התמונות לנשים ולחברות של השולחים.

לורה סיפרה:

“הפעם הראשונה בה החלטתי ליצור קשר עם חברה הייתה לפני שנתיים כאשר פתחתי את תיבת האינבוקס באינסטגרם שלי ומצאתי תמונה של זין יחד עם כיתוב מפורש אודות הרצון של השולח, גבר שאני לא מכירה, לזיין אותי. עניתי לו שההתנהגות שלו איומה והוא הגיב בשורה של עלבונות והטרדות מיניות והמשיך לקרוא לי זונה”.

כאשר לורה לחצה על על הקישור לפרופיל של האיש במטרה לחסום אותו היא הבחינה כי כמעט בכל תמונה שפירסם הוא נראה עם בת זוגו, אותו היא תיארה בכיתובי התמונות “בן הזוג הכי טוב אי פעם”.

“הייתי עצובה בשבילה”, היא סיפרה, “אז שלחתי לה הודעה עם צילום המסך של השיחה בינינו ואמרתי שאני ממש מצטערת אבל מגיע לה לדעת איך בן זוגה מתנהג לנשים. אני יודע שאם זה היה בן הזוג שלי שמתנהג כך הייתי רוצה לדעת”. 

סירס, שמעריכה כי קיבלה 1-2 תמונות של אברי מין מדי יום, מספרת כי מספר התמונות הלך ופחת מאז החלה לפרסם את השיטה שלה להתמודד איתן עד כדי עצירה מוחלטת.

היא מתריעה שזה לא קורה רק לדוגמניות עם הרבה עוקבים. “זה קורה לנשים שמסרבות לחיזור של גברים. זה יכול לקרות לכל אישה ברשת, כפי שזה עלול לקרות לכל אישה שהולכת ברחוב”.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן