פרויקט צילום מראה כמה יפים הם אנשים עם נמשים (תמונות)

בחורות רבות מנסות להסתיר את הנמשים שלהן דרך איפור וחשות יפות יותר בלעדיהם אבל פה ושם תמצאו איזו דוגמנית אשר גאה במה שהטבע נתן ומוכנה להיחשף נטורל. בר רפאלי-עזרא היא אחת מהן.

פרסמו דרך “חורים ברשת” ותגיעו למאות אלפי ישראלים עם תוכן ויראלי מטורגט. לפרטים>>

בפרויקט צילום יפהפה הצלם ברוק אלבנק מחבר בין הנקודות ומציג יופי מנומש. האיש למד צילום בניינטיז, עסק בפרסום, תיעד היפסטרים עם זקן ובעיקר לכד יופי שונה ואחר בין סידני ללונדון. הוא אוהב להראות יופי אחר, שונה ומעורר מחשבה.

אמנם רבים יחשבו שפרצופים אלה מציגים את האי שלמות אבל מדובר בפרצופים המושלמים ביותר. נמשים אינם פגמים, הם חלק מאיתנו וככל שהאדם בטוח יותר בעצמו אין לו בעיה להראות אותם לעולם. כאן הם מקבלים המחשה אמנותית וערך ויזואלי מעניין. הצלם נמשך לפרצופים ודמויות יוצאי דופן. כאן מבחינתו כל אחד הוא סיפור מהלך. המראה האינדיבידואלי כובש אותו וכאן ללא ספק הוא מביא לנו פרויקט מיוחד במינו. בכוונה הוא בחר לתעד אותם ללא בגדים והסחות כדי לתת במה לנמשים.

כל מצולם שנא את הנמשים שלו, לדברי הצלם, וסבל מבריונות והצדקות כילדים. הם רצו להסתיר ולטשטש אותם אבל כמבוגרים למדו לאהוב אותם. כיום ניתן לראות את הנקודות הללו מטיילות ברחבי העולם והופכות ויראליות ואם תרצו לראות עוד קצת מעבודותיו תוכלו להציץ בדף הפייסבוק שלו כאן או בחשבון האינסטגרם שלו. הוא בישר לנו שהוא מחפש עוד מנומשים ותמיד ישמח לקבל פנייה. שווה כי מדובר בתוצאה הורסת, נקודה.

Photo: Brock Elbank Photography

Photo: Brock Elbank Photography

Photo: Brock Elbank Photography

Photo: Brock Elbank Photography

 

Photo: Brock Elbank Photography

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן