דוגמנית יזמה עצומה מדוברת במטרה לשנות את תעשיית האופנה

דוגמנית בריטית אחת הצליחה לגרום לקבוצת פרלמנט בווסטמינסטר להתייחס אליה ברצינות ולבחון את העצומה שלה שנועדה לפקח ולהגדיל רגולציה בתעשיית האופנה.

רוזאלי נלסון יזמה עצומה שצברה יותר מ-58 אלף חתימות אשר טוענת שסוכנויות דוגמניות הן אחראיות לשלום הדוגמניות שהן מגייסות ומחתימות. היא מתייחסת גם לשבוע האופנה ובכלל. היא קוראת לבריטניה להיכנס לנעליה של צרפת אשר הבטיחה לצמצם את תופעת הדוגמניות הרזות מדי אשר נמצאות מתחת למשקל הנדרש.

רוזאלי, 23 שמידת בגדיה 8-10 (במידות אירופה), סיפרה על התלאות שעברה בתחום. “כשנכנסתי לכל הסוכנויות המובילות בבריטניה כולן אמרו לי שאני עוברת בכל הסעיפים מלבד אחד – אני צריכה להוריד במשקל. אז הורדתי. הורדתי 5 ס”מ מהמותניים. כשחזרתי לאותה סוכנות הם אמרו לי להוריד עוד. הם רצו אותי ‘רזה עד לעצם'”. 

רוזאלי מנסה לעורר שינוי בבריטניה. שיהיה לה בהצלחה עם זה

בעצומה היא מספרת את סיפורה וקוראת לשינוי אך ספק אם זה יגיע כל כך מהר כל עוד עורכים, מפרסמים, יחצנים ומפיקים ממשיכים להאמין שזה בסדר לגייס דוגמניות במשקל נוצה. עצוב אבל מלבד גימיקים שחורגים מדימוי הגוף המקובל, הפקות חברתיות והרבה רצון טוב מפי גולשים השינוי עדיין רחוק ביותר. בערך כמו הסיכוי שאנה וינטור תעשה תסרוקת שונה מהקארה הקבוע. נותר לקוות שמשהו יחלחל פנימה אבל עד אז, עור ועצמות זה מה שתראו בתצוגות ובפרסומות כאשר ישנם מקרים יוצאים מן הכלל. כאן המקום לפרגן לבר רפאלי-עזרא על כך שהיא הצליחה בתור בחורה שאינה רזה כמו מקל. היא ודומותיה מוכיחות שהעולם נהנה לעקוב אחר בחורות סקסיות שאינן שדופות ושיש מקום לכולן. בכל זאת, קייט מוס יש אחת ואפילו היא כבר מלאה יותר בימינו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן