הסרטון המבריק שעבר על כל חוקי האופנה המקובלים

פעם בכמה זמן מגיח קמפיין מבריק העשוי בשלמות עד הפרט האחרון. הפעם הכבוד מגיע ל-H&M אשר התעלו על עצמם ופיצחו את הבריף שלהם לקידום מיחזור בדרך הכי חדה שיש.

כאשר איגי פופ האייקוני מעניק את קולו ברקע ניתן לשמוע טקסט מבריק וקולע, לבהות בתצלומים נועזים שנוגעים ישר לבטן ולקבל סרטון עם אמירה חברתית עוצמתית אשר מבהירה לכל מי שעוד הטיל ספק: אין חוקים באופנה. אולי חוץ מאחד: צריך למחזר.

היציאה המדהימה באה ממשרד הפרסום השוודי “פורסמן אנד בונדנפורס” ותוכלו ליהנות מדקה וחצי של בימוי נחקק שמראה לכולם איך בעידן הנוכחי עושים את זה נכון. אופנה היא כידוע הזויה ומצחיקה אבל רבים לוקחים אותה ברצינות יתרה. היא מגוחכת, מתחלפת, טרנדית, קלאסית – היא הכל ולא כלום. נחקקת מצד אחד ונשכחת מצד שני. היא חוזרת על עצמה ומתקדמת והיא בעיקר מפרנסת אינספור אנשים הניזונים מהמילה האחרונה בתעשייה. מעל שבעה מיליון איש בהו בסרטון שהפך ויראלי ובצדק רב.

איגי המלך. הכל הולך

הקונספט הוא לעודד מיחזור ובכך להפחית את הנזק של האדם בפלנטה. ניתן להעביר את המסר בכל כך הרבה דרכים וכאן בחרו לתת במה לכל הטיפוסים ולכל המגמות ובעצם להביא אותה בסוף בפאנץ’. זה חכם כי הבינו שם שכדי להעביר מסר לא סקסי צריך בכל זאת למצוא דרך לעורר תשומת לב. ניתן לראות את השימוש החכם באמנות, ויזואליה ורוק, כל המרכבים של סטייל אמיתי. ניתן להתרשם מהשוני והדומה בין אנשים, בצורך לבלוט או להסתגר. הסרטון נוגע בזהות, במגדר, בגיל ובתעוזה. בלהיות מישהו אחר או אתה. הכל הולך, רק תמחזרו בבקשה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן