H&M הכריזה על מהלך מוביל שוק למען בעלי החיים

פעם בכמה זמן מותג אופנה עושה את המתבקש וחושב קצת מעבר לפופיק של עצמו. H&M הוכיחה בימים אלה שהיא הרבה יותר מרשת אופנה משגשגת ויש לה עמוד שדרה אתי וחברתי לאחר שחתמה על הצהרת התחייבות כלפי בעלי חיים – מהלך בהחלט מרשים בתעשיית האופנה המגלגלת לא מעט כספים על חשבון הפרוות של יצורים חיים. היא חתמה את ההסכם מול Humane Society International על מנת לקדם את נושא היחס האתי והראוי עבור חיות.

מטרת המותג במהלך היא לוודא כי זכויות בעלי החיים יישמרו לכל אורך הדרך. המחויבות היא לא להמית בעלי חיים או לערוך בהם ניסויים וגם כאשר נוטלים מבעלי חיים צמר ופרווה זה ייעשה בדרך שתמנע מהם סבל. “רווחת בעלי חיים חשובה לנו”, הצהירו בחברה, “ואנחנו רוצים לתרום ולשפר את היחס בתעשיה שלנו”. החברה לא לוקחת אחריות רק על עצמה אלא תפעל למען אימוץ המחויבות הזו על ידי גופים אחרים על מנת לשמש מודל השפעה ברמה הגלובלית. 

כמובן שזה צעד יחצ”ני חכם בעולם בו הערך החברתי עולה בעיני הצרכנים, שהופכים מאוד מודעים לכוחם להשפיע למען טוב, אך אפשר רק לברך על כך. נותר לקוות שעוד חברות ומותגים יצטרפו למאבק הצודק וזה ושיתחילו לנהוג כלפי חיות בכבוד ויפסיקו לנצל אותם לשימושים מסחריים. החברה גם שיתפה פעולה לשימוש במיחזור וגם עודדה תשלום הוגן יותר לעובדים שקורעים את התחת ומקבלים פרוטות. 

“החברה שולחת מסר חשוב בכל העולם כי יש לעשות עוד הרבה עבור בעלי חיים””, הבהיר טרוי סיידל, מנהל HSI לגבי הצטרפות תאגיד האופנה.

נקווה שעוד חברות יילכו בדרכה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן