שני בחורים יצאו לדיג ותפסו את היצורים האחרונים שציפו להם (וידאו)

אי אפשר לדעת איך החיים מתגלגלים. אתה יוצא מהבית במטרה אחת ומוצא את עצמך מסיים את היום במקום אחר לגמרי מכפי שציפית. זה מה שקרה לשני גברים ג’ייסון פרוסט ווברנדון קי, אשר העבירו את הבוקר בדיג בנהר “Warrior” באלבמה.

מזג האוויר היה מושלם והם העבירו את הזמן בנעימים. הם ישבו מול הנהר כשבדיוק שמעו התנפצות במים. “חשבתי שזה דג במים”, סיפר אחד, “ואז סובבתי את הראש ושמעתי מיאו”. 

פרוסט שלף את החתלתול מהמים ונתן לו להתייבש כמו שצריך בסירה. כאשר הוא טיפל בחתלתול הרטוב קי הבחין בחתלתול נוסף במים והם הצילו גם את המסכן ההוא מהמים. שני החתלתולים עשו את דרכם לסירה באינסטינקט נואש להינצל. הדייגים המופתעים אפילו לא היו מודעים לכך שחתולים יכולים לשחות. שניות לפה ולשם והשניים לא היו רואים את המתוקים הקטנים וחסרי האונים. הסוף היה יכול להיות קורע לב וכמה מזל שהיו שם כדי להציל חיים כפולים.

החתלותים קיבלו יחס חם, מזון, שתייה וייבוש טוב לפני שזכו למשפחה שהחליטה לאמץ אותם. “אנשים שחלפו חשבו שאנחנו שני משוגעים שלקחו את החתולים שלנו לדיג”. 

 

I really don’t know how to describe this video, but the Warrior River never fails to surprise me……this puts a new spin on the term “catfishing”

Posted by Jason Frost on Saturday, August 29, 2015

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן