פמיניסטיות “משחררות את הפטמה” במפגן תמיכה בבחורה אחת

אחת התופעות הפופולריות שצמחו ברשת היא FreeTheNipple# השואפת להסרת צנזורה על חשיפת פטמות נשים ברשתות החברתיות. התופעה התגלגלה לה עד ספרד תחת ההאשטאג TetasporManuela# (ציצי עבור מנואלה). מטרת הקמפיין היא להביע אהדה לבחורה צעירה שסבלה מבריונות בטוויטר לאחר ש-200 גברים ירדו לחייה כשתמונתה חשופת הפטמה עלתה לרשת.

פמיניסטית אחת עזבה את אחוות הנשים שלה בגלל תצלום עם הדפס פטמות

כפי שאתם רואים, הנה הפטמה של הבחורה. מנואלה דיווחה לרשת על מה שקורה מאז הפרסום ומתברר כי ספגה תגובות נוראיות והטרדות מגברים. היא עצמה פמיניסטית שעומדת בראש קבוצה וחברתה היא זו שהמציאה את ההאשטאג כדי לתמוך בחברתה אשר הושפלה בפומבי. מטרתן היא לעודד נשים שעוברות הטרדות ובריונות מדי יום לא להישבר ולהתחזק. הן רוצות שנשים יבינו אם מה הן מתמודדות ושזה יכול לקרות לכל אחת. כן, קצת אחווה נשית לא מזיקה.

בספרד היא הפכה לכוכבת של ממש כאשר גם טרולים וגם תומכים תוהים ומתווכחים אודות פשר הציוצים שלה. היו כאלה שהניחו כי היא מחפשת תשומת לב ברשת והרי, זה מסלול מהיר ובדוק להפוך לכוכבת טראש מצליחה (קים קרדשיאן) והיו כאלה שגם טענו כי גוף עירום הוא תוכן מיני ואין סיבה לחפש הגדרות או משמעויות אחרות. במילים אחרות: העלית פטמה לאוויר, מה ציפית שגברים יעשו? יחזרו לשחק במחשב? אבל באמת הגיע זמן להפסיק לעשות דרמה מפטמות. יש די והותר כאלה און ליין.

 מנואלה. הפכה לכוכבת בספרד בזכות תצלום זה

בחורות תומכות בה:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן