מורה איחר 111 פעמים לבית הספר בגלל ארוחת בוקר

כולנו מכירים את הקביעה ש”ארוחת בוקר” זו הסעודה החשובה ביום. מחקרים אחרונים סותרים את ההנחה הזו אך מורה בבית ספר יסודי “רוזוולט” התייחס אליה לגמרי ברצינות. עד כדי כך שהוא הצליח לאחר ללימודים 111 פעמים בשנתיים בגלל ארוחות בוקר.

ארנולד אנדרסן, מורה בבית הספר היסודי בניו ג’רזי, תירץ שהתמכר להרגל לאכול ארוחת בוקר עד כדי איבוד חוש הזמן. הפרשה המוזרה הגיעה לדיון רציני על ידי בורר, שדחה את בקשת בית הספר לפטר את המורה מהתפקיד בו מרוויח 90 אלף דולר בשנה.

הבורר קיבל את טענת המורה שראוי להתחשב בצרכים המיוחדים שלו אך דחה את טענתו כי יכולות הלמידה שלו מתעלות על פני האיחורים האלה. המורה הסביר שהוא איחר ב”דקה או שתיים” ותמיד הגיע מוכן לשיעור. האיש רשם 46 איחורים לפני שנתיים ו-65 איחורים בשנה שעברה. “אולי אני חייב להפסיק לאכול ארוחות בוקר בבית”, הוא הרהר. לא ברור מה הטקס שהוא עושה שם במטבח אבל חייבים לתת לו קרדיט על כך שהוא יודע לפנק את עצמו בארוחת בוקר מושקעת. 

תירוץ עתידי: הכלב אכל לי את ארוחת הבוקר. צילום דרך Funny Food

בינתיים הוא מושעה עד ינואר ללא תשלום אך הבורר קבע כי בית הספר לא העניק למורה התראה של 90 יום מראש לתקן את דרכו לפני פיטורין כמקובל. אולי זה הזמן לעבור ללמד במשמרות ערב? אם כי יכול להיות שאצלו גם ארוחת הערב היא טקס מקודש. איפה הימים ההם בהם “הכלב אכל לי את השיעורים”  היה התירוץ הכי יצירתי. המורה הודה שהוא “מאוד מבואס” מההחלטה אך הודעה שהיא עדיפה על פני איבוד עבודתו כליל. 

יאללה, שיבוא ויטעם ארוחת בוקר ישראלית. מרוב שזה טעים הוא לא יגיע לבית הספר בכלל ;).

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן