הבחורה הזו משתפת באינסטגרם את החלמתה ההדרגתית מאנרוקסיה

אנורקסיה היא אחת המחלות הקשות בעולם. היא חמקמקה, מורכבת וממש לא עוסקת רק במשקל אלא במכלול מכשולים מנטליים. אמילי לי, סטודנטית בריטית בת 20, אובחנה כאנורקסית ב-2012.

היא הגיעה למצב של תת משקל עד שנאלצה להתאשפז אבל שנה לאחר מכן היא החלה לתעד את החלמתה דרך אינסטגרם. הפיד שלה לא כולל רק עור ועצמות אלא תמנונות בהן היא מציגה גוף בריא ומלא יותר, אוכלת, מפזרת משפטי העצמה ונראית כמי שעלתה על דרך המלך.

בלי לתת על כך את הדעת הפכה הבחורה למודל לחיקוי לאחרות שסובלות ממחלה איומה זו. “תיעדתי את זה מההתחלה”, סיפרה ל-“Caters” “וזה מוזר להביט לאחור. אנשים עוקבים אחרי כי אני כנה ואמיתית”. באביב של 2014 היא כבר הצליחה להיות בריאה פיזית אבל העבודה המנטלית תארך עוד הרבה זמן. הרי, הכל בראש. לא בגוף עצמו. אפשר להעלות או לרדת במשקל אבל המלחמה האמיתית היא עם תפישת דימוי הגוף.

“המחשבה לבלות את שארית חיי לבד עם מחלה זו הפכה בסופו של דבר למבהילה יותר מאשר הקושי להשתקם. חינכתי את עצמי. ישבתי עם כל המידע ולא יכולתי להשאיר לעצמי. ידעתי כמה עוקבים יש לי ברשת החברתית שנאבקים עם אותה מחלה”.

תיעדה את תהליך ההחלמה באינסטה

הבחורה מעוררת ההשראה הזו סיפרה כמה היא גאה על המהלך המשמעותי שעשתה. היא נהנית מכך שהשיפור ניכר. כ-58 אלף איש עוקבים אחר ההתקדמות שלה ומספרים כמה היא אמיצה על כך שמשתפת הכל עם כולם. תמונותיה בהחלט מעודדות וזה מדהים לראות את הכוח של הרשת החברתית כמדרבנת ומחזקת אותה בדרך אל קו הבריאות. קשה לדעת אם הייתה מוצאת את כוחות הנפש להתמיד בלי רשת ענפה של תומכים שנמצאים שם כדי לחזק אותה.

בהחלט בחורה ששווה לעקוב אחריה ולהריע לה כל הדרך.

 

 

A photo posted by REDEFINING HEALTHY (@amalielee) on Jul 19, 2015 at 12:50pm PDT

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן