חוקרים: השיטה הקלה ביותר להרזייה ממש מתחת לאף שלכם

כל כך הרבה אנשים תוהים בכל רגע נתון איך להוריד במשקל. אינספור דיאטות והבטחות מופרחות באוויר ומדובר בתעשיה המגלגלת מיליארדי דולרים. כעת חוקרים טוענים שפעולה אחת פשוטה יכולה לעזור בהורדה במשקל ומדובר באמת בדבר הכי קל וזורם בעולם: לגימת מים לפני האכילה.

מחקר של אוניברסיטת בירינגהאם שפורסם בכתב העת journal Obesity חשף שאנשים בעלי משקל עודף אשר לגמו 500 מיליליטר של מים רגילים הפחיתו 4.3 קילו ב-12 שבועות.

מדובר על הרגל קבוע של שתיית מים חצי שעה לפני כל סעודה והתוצאות בהחלט מרשימות. החוקרים טוענים שזו שיטה קלה ולא רבים מודעים אליה. ההיגיון שעומד מאחוריה היא שמים ממלאים את הבטן ומעניקים תחושת שובע. האדם הרעב יהיה פחות רעב ויאכל פחות על פני זמן. הנחקרים קיבלו ייעוץ תזונתי אבל המים לפני כל ארוחה עשו את העבודה והם הורידו יותר במשקל מאשר הנחקרים שרק התבקשו “לדמיין שאתם שבעים”. 

כמובן, מילת המפתח היא עקביות. אלה ששתו לפני חלק מהארוחות לא הורידו כמו אלה שלגמו מים לפני כל ארוחה. ד”ר הלן פארטי, שהובילה את המחקר, ציינה ש”היופי בממצאים האלה היא הפשטות”. היא ממליצה כמובן שכל אדם המעוניין לרדת במשקל חייב גם להסדיר מול מומחים את הרגלי האכילה ולהתחיל להתאמן. הכל ביחד יבטיח תוצאות מרשימות. ידוע הרי שבאמת אין פה יותר מדי סודות. הרעיון הוא לשרוף קלוריות, לזוז, להיות פעיל ולאכול בריא ונכון. שום דבר קיצוני לא יחזיק מעמד. אבל הלגימות האלה מאיצות את תהליך ההרזיה.

אז יאללה, לכו על כוס מים ואז חפיסת שוקולד קטנה 🙂

צילום: Shutterstock

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן