איך הארוסה של הצלם הנרצח צפתה ברגעיו האחרונים מחדר הבקרה

קשה לתאר מה עבר במוחה של מליסה אוט, ארוסתו של הצלם אדם ווארד אשר נרצח אתמול בווירג’יניה יחד עם המראיינת אליסון פארקר על ידי עובד לשעבר של חברת החדשות המקומית WDBJ.

הארוסה ההמומה, מפיקה במערכת, צפתה ברגעיו האחרונים מחדר הבקרה. שם ישבה חסרת אונים מול הזוועה המפתיעה והמזעזעת. באותו יום הגיעה אליה שמלת החתונה שלה. קולגות הביאו עוגות ופרחים כדי לחגוג את המשמרת האחרונה לפני שתכננו לעבור מקום ולבנות את ביתם.

היא ההתארסה לבן זוגה באפריל וציינה את המאורע בזמנו עם תצלום רומנטי שהעלתה לפייסבוק. כעת החיים שחלמה לחלוק לצדו התנפצו לנגד עיניה. איך קמים מאסון כזה? לא ברור. המראות לעולם לא יעזבו את מוחה כמו של רבים מהצופים שנחשפו לרגעים האלה בשידור ואון ליין מאז אתמול. תוך שניות איבדה את בעלה לעתיד בתקרית מזוויעה ששודרה בשידור ישיר. הייתה זו המשמרת האחרונה בהחלט. שלו. מיום של אושר וחגיגות זה הפך לזוועה נטולת אור. קיצוניות שאי אפשר לאמוד בכלל. ועוד להיות עדה להכל מרחוק. להישאר ללא שליטה בחדר הבקרה.

הצלם בן ה-27 נרצח בירי יחד עם העיתונאית בת ה-24 ובעודו גוסס על הרצפה הוא הספיק לתעד את החשוד. התיעוד אפשר למשטרה לעצור את וסטר אל. פלאנאגן, ברייס ויליאמס, שביצע את הרצח בעוד הוא מתעד אותו בסמרטפון שלו. שני סרטונים שהופצו בטוויטר תיעדו את הרגעים שנראים כמו משחק יריות מגוף ראשון. באחד רואים את החשוד מתקרב ומתעד את עצמו עד שהוא מתחיל לירות בפארקר בדיוק כשהיא הייתה באמצע ראיון. בשלב זה היא מתחילה לצרוח. בסרטון אחר החשוד יורה בפארקר שש יריות והיא מתחילה לברוח. המסך מחשיך בשלב זה.

במערכת החדשות תיארו את ויליאמס כאדם ש”קשה היה לעבוד איתו” ו”לא מאושר”. הוא הגיש תלונות על הערות גזעניות אבל לא קרה דבר עם טענות אלה. ויליאמס מת לאחר שירה בעצמו כאשר השוטרים צדו אחריו. אוט עצמה פירסמה בפייסבוק הודעה בה היא מבשרת ש”היום כל עולמי התהפך. עמדתי להתחיל הרפתקאות חדשות עם בעלי לעתיד, עבודות חדשות, עיר חדשה, להתחתן, להקים משפחה, לבנות בית. זה נלקח ממני. אני לא בסדר ולא אהיה לעוד הרבה זמן. אבל האהבה והתמיכה של כולכם מעודדת אותי. אדם, לעולם לא אמצא גבר כל כך שמח, מגונן, מתחשב, מצחיק או קסום כמוך. היית האחד. הבנת אותי. היית הנפש התאומה שלי. אני תמיד אוהב אותך, בבקשה הבא עלי ושמור עלי שאהיה חזקה. תהנה ממשחקי המחשב האינסופיים בגן עדן. אני אוהבת אותך כל כך”.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן