הכירו את האיש עם איבר מין שהוגדל בסיליקון למימדים מפלצתיים

אם חשבתם שהגודל לא קובע, הבחור הזה מגרמניה יוכיח לכם אחרת. האיש שנודע בשם “מיכה” (גאווה ישראלית?) נחשף באתר Vice כמי שמתהדר בזין מפלצתי. מיכה בן ה-45 מתגאה בזין באורך של 23 ס”מ, עובי של 8 ס”מ ובמשקל 3 ק”ג.

לא מדובר באיבר שגדל למימדי ענק בגלל בעיה בריאותית אלא תוצר של הזרקות סיליקון חוזרות ונשנות. הבחור שמעדיף לא להסגיר שם משפחה הרחיב באופן קבוע את איבר מינו כדי לחוש טוב יותר “מנטלית”.

אם תהיתם, גדול יותר אינו אומר טוב יותר בחדר שינה. הסקס דווקא הופך למורכב וסבוך יותר במצב זה אם כי זה לא בלתי אפשרי. “אחרי שמגיעים לגודל מסוים לא ניתן לעשות דברים ספציפיים”, סיפר ל-Vice. “צריך פשוט לשחרר את עצמך מתפקידים מוגדרים ורעיונות לגבי סקס ופשוט להיות מוכן לשחק”.  כבר לפני 20 שנה ניסה מיכה לנפח את האיבר. הוא היה סקרן מדי מכדי לא לנסות. הוא בחן את העניין בסתר והרגיש מעולה אחרי שניפח. 

תמונות דרך: Vice

“הרגשתי שהייתי כלוא בגוף שנולדתי איתו אבל שהייתה לי את האופציה לעצב אותו מחדש”. אחרי שהבין שהוא רוצה שהלם הגודל יישאר לאורך זמן הוא גייס סטודנט לרפואה שהשתיל לו סיליקון. מאז הוא עבר ארבעה הליכים של ניתוחים פלסטיים. האיש טוען שלמרות שמדובר באיבר בגודל של תינוק, זה לא ממש שינה את חייו.

“אני עובד, הולך למכולת, הולך למועדונים וסרטים ואני משתדל לא להבליט את זה יותר מדי ולקנות מכנסיים אינו דבר קל”. הוא מעדיף להשתין בישיבה ולא במשתנות כדי להימנע ממבטים. זקפה הפכה אצלו לעניין נסתר שאינו ניכר באיבר כי אם תהליך פנימי שמסתתר מאחורי שכבות הסיליקון. 

באופן אירוני, הוא עושה הכל כדי לא להבליט את האיבר למרות שממש קשה להתעלם מהחבילה. “אני בעצם אדם ביישן”, סיפר. הוא הכי מרגיש נוח בפסטיבל של טיפוסים הלובשים בגדי עור בקטע של סאדו-מאזו שיק. “אתה יכול להראות מי אתה ומה אתה רוצה בלי לחשוב מה אנשים אחרים חושבים עליך”. למרות שהאיש מבסוט ממה שקורה בין רגליו הוא מודה שמערכות יחסים הן עסק מורכב. “עם הזמן כשמכירים אתה מבין אם האדם מולך אוהב אותך או שהוא רק חלק ממך”. בינתיים הוא מקווה שהסטיגמה סביב האיבר יעלם עם הזמן. “אם בחורה מגדילה את החזה אף אחד לא אומר לה כלום על זה וכשגבר עושה את זה יכינו עליו סרט תעודה מרוב שזה יוצא דופן”.

אבל אין ספק שלאיבר עצום נלווית אחריות עצומה.

בעל איבר ענק שעוזר לו מנטלית

לא מנסה להבליט אותו

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן