הפרידה בין בני הזוג האלה צויצה בשידור חי ממטוס

הנה תזכורת לכך שגם אם אתם אנשים מאוד פרטיים, אם תחצינו את הרגשות שלכם בפומבי עלול להיות מי שישדר אותם לכל העולם. כאשר זוג שיכור אחד נקלע בטיסה לריב ובעקבותיו פרידה סוערת הייתה בחורה אחת שצייצה בשידור חי את הדרמה הרגשית בשחקים. כן, טוויטר הוא כמו הברמן ששופכים מולו את כל הצרות וכך עלילות השניים האלה שודרו לכל העולם על ידי KellyKeegan@.

הסאגה זכתה לכינוי PlaneBreakup# ונכון שזה תמיד קל ומשעשע יותר לחשוף צרות של אחרים אבל ספק אם מי שחשפה לעולם את פרשת PlaneBreakup# הייתה צוחקת אם זה היה קורה לה.

כמובן שהיו רבים שהתלהבו מהדיווח החי כאילו היה מדובר בשידור ישיר ממפגש פסגה בין מנהיגי מעצמות אך מנגד לא מעט משתמשים נכנסו במצייצת, קלי ריגס, על הפלישה לפרטיות של זוג בטיסה שהמריאה מצפון קרוליינה. הם טענו שהיא השפילו אותה ותהו אם היא לא מתביישת. אבל בטוויטר כידוע אין בושה, רק רצון עז לצומי וריטוויטים וכך נרשמו יותר מ-4,000 שיתופים כך שהעולם בהחלט נהנה להמריא ולהתרסק עם הזוג הזה ברשת החברתית. בסוף הזוג התמזמז ובטח כאשר נחתו ונכנסו לטוויטר נדהמו לגלות איך חייהם הפרטיים ידועים לכל גולש. כמובן, היה חכם יותר לריב בבית.

הנה הציוץ הראשון:

 

הבחור: “אני לא סובל אותך. אני לא יכול להיות לידך. הייתי מחליף מושבים אילו יכולתי. האם זה באמת הפתעה? את באמת מופתעת מהמידע?”

 

הבחור: “לא אכפת לי”

הבחורה: “אני שמחה שלא אכפת לך. זה כל כך אכזרי. האם מגיע לי את זה? למה אתה מעלה את זה? אני לא רוצה להיות הבחורה הזו. אני לא רוצה להיות היא. אני רוצה להיות הכי טובה עבורך ואתה לא נותן לי”

 

הבחורה: “האם זה מה שאתה עושה איתי? לאט לאט מעלים אותי כמו האחרים?”

הבחור: “את צריכה להירגע ילדה”

הבחורה: “אני פשוט חשבתי, אתה יודע, שזה הולך לאנשהו”

הבחורה: “את צריכה להפסיק לדבר. רק להפסיק לדבר. אני הולכת לשאול את שרלוט. אני אשאל אותה ברגע שנגיע ונראה אם הגרסאות שלכם מתאימות”

הבחור: “אני לא יכול לדבר על זה יותר”

הבחורה: “אה, אז אני לא שווה את הזמן שלך?”

“המראנו והם מיד הזמינו 6 בקבוקי וודקה ובלאדי מרי לטיסה של 50 דקות ולגמו בשתיקה בין מזמוזים”.

 

תגובות אנשים זועמים:

“אני מקווה שיום אחד תמצאי את עצמך במצב דומה וכל הכאב והיבבות שלך ישודרו לכולם כדי שיוכלו לצחוק”.

“היא לא הייתה צריכה לצייץ את זה. זה משפיל. מצד שני הם לא היו צריכים לריב לצד אנשים אחרים שלכודים איתם”. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן