הבחורה הזו מתעדת איך גברים מגיבים אליה ב”טינדר” לאחר שהזדהתה כפמיניסטית

המושג “פמיניסטית” מעור הרבה אמוציות בקרב אנשים וגברים בעיקר. על כן, זה אולי לא מפתיע שכאשר בחורה אחת הוסיפה את המילה הזו לתיאור הביוגרפיה שלה בטינדר להרבה אנשים היה מה לומר בעניין.

לורה נואק חשפה בחשבון האינסטגרם “Feminist_Tinder” את שטף התגובות ההזויות והמיזגוניות שקיבלה. 21 אלף העוקבים של החשבון יכולים לעקוב אחר ההודעות הסקסיסטיות והמאיימות אפילו שקיבלה נואק.

בזכותה אנחנו זוכים להצצה לנשמות הטובות והנאורות שעומדים מאחורי ההתכתבויות הקשות בטינדר. מתברר כי עצם המילה “פמיניזם” פשוט מוציאה אותם משיווי משקל.

היא סיפרה ל”האפינגטון פוסט” כי ביקשה לבחון את התגובות כמו ניסוי חברתי כדי לראות איך מגיבים כל הגברים החרמנים שמחפשים סטוץ לבחורה שמצהירה על עצמה פמיניסטית.

“כפמיניסטית אנחנו כל הזמן שומעות שהשגנו שיוויון”, מספרת נואק, “ואני חושבת שבפרסום התכתובות האלה אנחנו רואים עד כמה זה לא כך בכל הנוגע לדייטים”.  

בחור אחד כתב לה “למה את בטינדר אם את פמיניסטית”? היא ענתה: “למה אתה מניח שסקס מזדמן וכבוד לנשים הם שני דברים סותרים?”. מבחינת נואק, אנחנו חיים בחברה עם מוסר כפול והרבה צביעות וצריך להאיר את העובדה הזו ככל הניתן. צודקת הבחורה. תציצו למטה ותראו על מה אנחנו מדברים:

“גברים לבנים נתונים תחת מתקפה כעת”

“האם זה יום הפוך או שאתה חי באיזה יקום דיסטופי בו העובדה שאתם אוחזים ברוב הפוליטי, חברתי, כלכלי וכוח מדיה נחשבת ‘תחת מתקפה'”?

“הביוגרפיה הכי גרועה. בהצלחה”

“הלו, אני פמיניסטית זה בעצם הביוגרפיה הכי טובה לאנשים שאין להם זמן למיזגונים, כי גברים שאינם מכבדים נשים ממש טובים בלעשות לעצמם אאוטינג, כמו שעשית”.

“את מכוערת מדי כדי שיהיה לך גישה כזו. לכי להכין לי קצת בייקון”.

“שאלה: מה מרגש אותך במיטה”?

“הסכמה”.

“אני חושב שאת צריכה לחייך יותר בתמונות”.

“כל המראה בנוסח ‘לא אכפת לי’ לא בשבילך”.

“כלומר, יש לך פנים יפות, למה לבזבז אותן ככה”?

“כן, כל הקטע ‘אתה אומר לי מה לעשות עם הפנים כאילו הקיום שלי תלוי באישורך’ לא עובד בשבילי”.

“את נלחמת עבור זכויות והזדמנויות שכבר יש לך. הנשיא הבא תהיה אשה. מחאת השיוויון המגדרי שלך באה כמה דורות מאוחר מדי. אמונה שפג תוקפה”

“כן, כמו שגזענות הסתיימה כאשר אובמה הפך נשיא. או, היא לא”.

“שאלה רצינית: יש לך ואגינה שאוהבת זין שחור גדול שם? אולי תתני לי את המספר ואסמס לך משהו מאוד רומנטי בבוקר ואז יהיה לך גם את המספר שלי”.

“לא, אני לא רוצה את המספר שלך ולא, אני לא רוצה לתת לך את שלי ואני לא רוצה לפגוש אותך בשום מקום ואני לא רוצה שום דבר איתך”.

 “הייתי אוהב להיות הביץ’ הכנוע שלך. רוצה לשלוט עלי? את לא רוצה ביץ’ בוי”.

“לא”.

“כפמיניסטית, את לא רוצה בחור שאת יכולה להצליף, להכות ולהוציא את הזעם שלך עליו?”.

“כפמיניסטית אני לא רוצה לומר ‘לא’ יותר מפעם למשהו שאיני מעוניינת בו”.

 

“נקבה? את מתכוונת זונה”.

“אופס, הקלדת “אשה בעלת ביטחון שמכבדת את עצמה בלהט, מסנגרת עבור העצמה נשית בלי להיפגע מהדעות של גברים בורים ומיזגונים שהיא פוגשת אונליין, טעות”.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן